رئیس شعبه اکو بانک تجارت، رئیس فدراسیون دو و میدانی شد

مجید کیهانی رئیس شعبه اکو بانک تجارت وکارشناس رشته دو و میدانی ، به عنوان رئیس فدراسیون این رشته برگزیده شد.

عصر بانک؛به گزارش روابط عمومی بانک تجارت ، مجید کیهانی رئیس شعبه اکو با حضور در انتخابات فدراسیون دو و میدانی و رقابت با 18 کاندیدا، در دور دوم با مجموع 23 رای به مدت چهار سال به عنوان رئیس جدید فدراسیون دو و میدانی انتخاب شد.

 

کیهانی با اظهار امیدواری از اینکه توانسته به عنوان عضوی  از خانواده بزرگ بانک تجارت هدایت این رشته پرمدال را بر عهده بگیرد، گفت: در اینجا باید از حمایت‌های بی شائبه مدیران ارشد بانک تشکر کنم و بسیار خرسندم که توانسته ام ریاست فدراسیون دو و میدانی را بر عهده بگیرم. وی افزود: در جلسه انتخابات مجمع نیز بر این امر تاکید کردم که قبل از هر سمتی خود را کارمند بانک تجارت می دانم و به آن افتخار می‌کنم.

 

رییس جدید فدراسیون دو و میدانی اظهار داشت: هدفم توسعه پایدار ورزش اول المپیک در کشور و اولویت کارم بازیهای المپیک 2016 ریو است و برای ورزشکارانی که سهمیه گرفته‌اند یا شانس کسب سهمیه را دارند برنامه‌ریزی خواهم داشت.

 

گفتنی است کیهانی پیش از این عضو تیم ملی دو و میدانی جوانان در رشته‌های پرش ارتفاع و دوی110متر با مانع بوده است. وی همچنین در برنامه‌های مختلف صدا و سیما به عنوان کارشناس و مجری ورزشی حضور داشته و برای پوشش خبری این رشته، به کشور های مختلف دنیا سفر کرده است.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.