چند نفر متقاضی وام 80میلیون تومانی مسکن هستند؟

مدیر امور طرح و برنامه بانک مسکن آخرین آمار حساب‌های صندوق پس‌انداز مسکن یکم را اعلام کرد.

عصر بانک؛محمدحسن مرادی درباره آخرین آمار افتتاح حساب پس‌انداز مسکن یکم در شعب بانک مسکن در سراسر کشور و میزان انباشت پس‌اندازهای مردمی در این حساب اظهار کرد: صندوق پس‌انداز مسکن یکم تا مقطع 10 شهریور ١٣٩٤ توانسته در مجموع 252 میلیارد و 790 میلیون تومان در سراسر کشور منابع مالی و آورده‌های مردمی جذب کند.

 

مدیر امور طرح و برنامه بانک مسکن ادامه داد: در شهرهای زیر 200 هزار نفر تا به حال سه هزار و 329 فقره حساب پس‌انداز افتتاح شده که میزان جذب منابع مالی این صندوق در این شهرها 40 میلیارد و 760 میلیون تومان است. با این حساب به طور متوسط در هر روز 35 فقره حساب افتتاح شده و 520 میلیون تومان به حساب صندوق مسکن یکم واریز شده است.
 
وی سپس به آمار حساب‌های صندوق پس‌انداز مسکن یکم بانک مسکن در کلانشهرها و شهرهای بالای 200 هزار نفر (غیر از پایتخت) اشاره و خاطرنشان کرد: هفت هزار و 90 فقره حساب پس‌انداز مسکن یکم در این شهرها افتتاح شده که مجموع آورده‌های مالی در این حساب‌ها به رقم 127 میلیارد و 570 میلیون تومان رسیده است. مردم این شهرها به طور متوسط روزانه 64 فقره حساب در مجموع به مبلغ میانگین یک میلیارد و 60 میلیون تومان حساب باز کرده‌اند.
 
این مدیر بانک مسکن درباره تعداد و مبلغ حساب‌های صندوق پس‌انداز مسکن یکم در تهران اظهار کرد: تا به حال 3 هزار و 302 فقره حساب به مبلغ مجموعا 84 میلیارد و 460 میلیون تومان در تهران باز شده است. بنابراین به طور متوسط روزانه 33 فقره حساب در شعب تهران بانک مسکن افتتاح و 580 میلیون تومان به این صندوق واریز شده است.
 
 
 
 
/خبرآنلاین
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.