راه چاره خودروهای بی‌کیفیت “توقف تولید” است نه “کمپین تحریم”

رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی با بیان اینکه مخالف کمپین "خرید خودروی صفر ممنوع" است، گفت: راه چاره مقابله با خوروهای بی‌کیفیت توقف تولید این خودروها با نظارت مسئولان است نه کمپین تحریم تولید ملی.

عصر بانک؛حمیدرضا فولادگر با بیان "بنده مخالف برگزاری کمپین "خرید خودروی صفر ممنوع" هستم" اظهار داشت: نمی‌توان تولید داخل را تحریم کرد بلکه باید ضمن حمایت از تولید ملی، از تولید محصولات بدون کیفیت و فروش آن در بازار جلوگیری کرد.

 

وی با اشاره به اینکه البته نباید هرچه خودروسازان تولید کردند مردم بخرند و آنها تدبیری برای ارتقای تولیدات خود نداشته باشند، افزود: این روزها بازار خودروسازی کشور در شرایط رقابتی قرار ندارد، به همین دلیل تولیدکننده تمرکز چندانی بر تولید محصولات باکیفیت ندارد، به همین منظور باید زمینه رقابت را در کشور به وجود آوریم.

 

رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی اضافه کرد: البته نباید کشور را بازار مصرف کالاهای خارجی قرار دهیم بلکه باید همکاری‌های خود را با شرکای خارجی به‌شرط انتقال تکنولوژی و استفاده از توان نرم‌افزاری و داخلی کشور قرار دهیم.

 

فولادگر با اعلام اینکه باید 3 رکن کیفیت، قیمت و خدمات پس از فروش در اولویت کاری شرکت‌های خودروساز قرار گیرد، تصریح کرد: مردم امروز از کیفیت و خدمات نامناسب شرکت‌های خودروسازی گله‌مند هستند اما نباید برای اعلام این اعتراض فقط به تحریم تولید داخل بپردازیم بلکه باید مسئولین با خصوصی‌سازی صنعت خودرو و اصلاح ساختارهای مالی، اداری و اقتصادی اقدامات لازم را برای توسعه این صنعت انجام دهند.

 

وی با اشاره به اینکه برگزاری کمپین‌های عدم خرید خودروی داخلی آسیب‌های زیادی را به صنعت کشور وارد خواهد کرد، گفت: برای ارتقای کیفیت و خدمات پس از فروش شرکت‌های خودروساز باید شرایط رقابتی را در کشور به وجود آوریم.

 

 

/تسنیم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.