دیدار مدیرعامل بانک تجارت با استاندار تهران

همزمان با هفته دولت و بانکداری اسلامی، مدیرعامل بانک تجارت با استاندار تهران دیدار و آمادگی این بانک برای مشارکت بیشتر در توسعه و عمران این استان را اعلام کرد.

عصر بانک؛به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، در این دیدار که صبح روز دوشنبه نهم شهریور انجام شد، مهندس هاشمی ضمن تقدیر از خدمات شبکه گسترده بانک تجارت در سراسر کشور به ویژه استان تهران گفت: بانک تجارت به عنوان یکی از بزرگترین بانک‌های تجاری کشور توانسته در طرح‌های عمرانی استان تهران و حمایت از کارآفرینان بخش خصوصی در مناطق مختلف این استان حضوری فعال داشته باشد.

 

هاشمی افزود: استانداری تهران همچون گذشته خواستار تداوم همکاری و مشارکت بانک تجارت در توسعه طرح‌های بزرگ استان تهران از جمله توسعه شهرک‌های صنعتی، تاسیسات گردشگری و دهکده سلامت است.
 
مدیرعامل بانک تجارت نیز در این دیدار ضمن تبریک فرارسیدن هفته دولت و بانکداری اسلامی، از آمادگی بانک تجارت برای خدمت‌رسانی به بخش‌های مختلف اقتصادی استان تهران در راستای حمایت از تولید و اشتغال خبر داد.
 
مقدم افزود: قریب به یک پنجم جمعیت کشور در کلانشهر تهران و دیگر شهرهای پایتخت زندگی می‌کنند و بانک تجارت می‌کوشد با توجه ویژه به توسعه خدمات الکترونیک، علاوه بر تسهیل دسترسی شهروندان به خدمات نوین بانکی، وظیفه خود در کاهش سفرهای درون‌شهری و آلودگی هوا را به انجام رساند.
 
 
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.