آغاز مرحله دوم پرداخت تسهیلات ازدواج پست بانک ایران به دانشجویان دانشگاه آزاد

براساس توافقات حاصله بین پست بانک ایران و دانشگاه آزاد اسلامی، مرحله دوم پرداخت تسهیلات ازدواج دانشجوئی 100 میلیون ریالی به دانشجویان این دانشگاه آغاز شده است.

عصر بانک؛به گزارش روابط عمومی پست بانک ایران: محمود شیردل مدیرامور شعب و توسعه بازار این بانک در گفتگوئی ضمن اعلام این خبر اظهارداشت: براین اساس آن دسته از دانشجویانی که از سوی دانشگاه آزاد اسلامی به این بانک معرفی و نسبت به تشکیل پرونده اقدام نموده‌اند می‌توانند به شعب مربوطه در سراسر کشور مراجعه کرده و تسهیلات خود را دریافت دارند.

 

وی افزود: آن دسته از دانشجویانی که پیش از این از سوی دانشگاه آزاد اسلامی به این بانک معرفی اما پرونده تسهیلاتی خود را تشکیل نداده و یا پرونده آنها ناقص می‌باشد نیز می‌توانند به شعب مربوطه مراجعه کرده و پس از تکمیل پرونده از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

شیردل تصریح کرد: درمرحله دوم تمامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی که برای دریافت تسهیلات ثبت‌نام کرده‌اند می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند.
مدیرامور شعب و توسعه بازار خاطرنشان ساخت: در این مرحله بالغ بر 600 میلیارد ریال تسهیلات ازدواج برای دانشجویان در نظر گرفته شده که عملیات پرداخت آن در شعب این بانک درسراسر کشور آغاز شده و تا پایان پانزدهم مهرماه سال جاری بیش از 6 هزار دانشجو از آن بهره‌مند می‌شوند.

وی درپایان بیان داشت: تاکنون 5 هزار و 200 فقره تسهیلات ازدواج دانشجوئی با صرف اعتباری بالغ بر 520 میلیارد ریال از محل منابع پست بانک‌ایران و دانشگاه آزاد اسلامی درقالب تسهیلات ازدواج دانشجوئی به دانشجویان این دانشگاه پرداخت شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.