ویژگیهای طرح مشارکت بانک قرض الحسنه مهر ایران (+ روش ارایه تسهیلات)

تمام اشخاص حقوقی که دارای شماره ثبت یا مجوز رسمی از مراجع ذیصلاح می باشند می توانند برای افزایش سطح رفاه کارکنان خود درخواست این طرح را نمایند.

عصر بانک؛در راستای تأمین رفاه و آسایش کارکنان و پرسنل سازمانها، نهادها، موسسات، شرکتها و کارخانجات دولتی و خصوصی به ثبت رسیده و همچنین افزایش توان مدیریتی در پرداخت تسهیلات به کارکنان زیر مجموعه با ضریب 2، بانک قرض الحسنه مهر ایران اقدام به ارایه طرح مشارکت با اشخاص حقوقی را نموده است. 

 

ویژگیهای طرح مشارکت بانک قرض الحسنه مهر ایران :

1- تسهیلات پرداختی به صورت قرض الحسنه بوده و کارمزد آن فقط 4% می باشد.

2- قدرت پرداخت تسهیلات اشخاص حقوقی به دو برابر افزایش می یابد.

3- مدت بازپرداخت تسهیلات براساس توافق صورت می گیرد.

روش ارایه تسهیلات طرح مشارکت:

تمام اشخاص حقوقی که دارای شماره ثبت یا مجوز رسمی از مراجع ذیصلاح می باشند می توانند برای افزایش سطح رفاه کارکنان خود درخواست این طرح را نمایند.

در این طرح 50 درصد منابع جهت پرداخت تسهیلات قرض الحسنه بعهده اشخاص حقوقی و 50 درصد دیگر آن به عهده بانک می باشد که صد در صد منابع تأمین شده بلافاصله به افراد معرفی شده از سوی شخصیت حقوقی وام پرداخت می گردد. در حقیقت منابع سازمان 2 برابر می گردد.

مثال: شرکتی در نظر دارد به 200 نفر از کارکنان خود، به هر نفر معادل پنجاه میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه پرداخت نماید. در این صورت اگر سپرده گذاری شرکت مزبور در بانک قرض الحسنه مهرایران معادل ده میلیارد ریال باشد بانک نیز معادل آنرا یعنی مبلغ ده میلیارد ریال در حساب مورد نظر سپرده گذاری نموده و به هریک از کارکنان معرفی شده به جای مبلغ پنجاه میلیون ریال، مبلغ یکصد میلیون ریال به صورت قرض الحسنه تسهیلات پرداخت می نماید.

نوع ضمانت و مدت بازپرداخت به توافق و تفاهم اشخاص حقوقی با بانک قرض الحسنه مهر ایران بستگی دارد.

متقاضیان حقوقی می توانند جهت عقد تفاهم نامه به هر یک از شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در سراسر کشور مراجعه نمایند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.