مزایای خودبانک بانک شهر چیست؟

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با تاکید بر اینکه بانک شهر با دستگاه خودبانک، علاوه بر کارآمدی بیشتر، موجب کاهش هزینه در زمان شهروندان شده است، گفت: مردم بانکی را انتخاب می‌کنند که خدمات مجازی بیشتری ارایه کند.

عصر بانک؛به گزارش مرکز ارتباطات و روابط‌عمومی، علیمحمد احمدی با اشاره به ارائه خدمات جدید از سوی بانک شهر اظهار کرد: امروزه مردم، ناگزیر هستند به سمت استفاده از بانک‌هایی بروند که خدمات بانکی مجازی بیشتری ارایه می‌کند.

 

نماینده مردم دهلران، آبدانان و دره شهر در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از بانک شهر به دلیل معرفی خدمت خودبانک(VTM)، گفت: از زمانی که خدماتی همچون دریافت و پرداخت‌های الکترونیک در بانک‌ها رواج یافت و پرداخت قبوض و سایر خدمات شهری به صورت الکترونیک انجام شد، هزینههای سیستم بانکی و شهروندان کاهش یافته و موجب کارایی بیشتر بانک‌ها و رضایت عموم مردم شد. 

وی با تاکید بر اینکه دستگاه خودبانک در کاهش هزینه‌های سیستم بانکی موثر است، عنوان کرد: گسترش سیستم‌های الکترونیک به منظور کاهش مراجعه‌ها به شعب، منجر به افزایش کارایی بانک‌ها در سایر وظایف می‌شود.

این عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، اظهار کرد: در حال حاضر فعالیت‌های بانکی در بروکراسی خاصی انجام و وقت و هزینه زیادی از مردم و سیستم بانکی تلف می‌شود.

احمدی با تاکید بر اینکه خودبانک(VTM)، بروکراسی کنونی سیستم بانکی را ندارد، گفت: هر بانکی که این خدمات را بیشتر و بهتر ارایه کند، به نفع خود عمل می‌کند، چرا که مردم، آگاهانه به سوی خدمات بانکداری الکترونیک و مجازی بانک‌ها خواهند رفت.

نماینده مردم دهلران، آبدانان و دره شهر در مجلس در ادامه خاطرنشان کرد: بانکی که در راستای کاهش بروکراسی اداری قدم بر می‌دارد هزینه مردم را کاهش و فرصت آنان را افزایش می‌دهد و بانک شهر با ارایه خودبانک در این زمینه پیشگام بوده است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.