طرح سه منظوره بانک صادرات ایران چیست؟

​همزمان با هفته دولت و همزمان با سفر استانی کاروان تدبیر و امید به استان همدان و در آستانه سالروز میلاد امام رضا(ع) مدیر عامل بانک صادرات ایران از اجرای طرح سه منظوره خبرداد.

عصر بانک؛به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، مدیر عامل این بانک در گفت و گو با خبرنگاران در همدان  با اشاره به سیاست های این بانک مبنی بر ارایه مستمر طرح های متنوع در این ارتباط افزود: این بانک در راستای ایجاد ارزش افزوده بیشتر برای مشتریان و متقاضیان طرح جدیدی را که شامل  افتتاح حساب جاری ، پرداخت تسهیلات و ارایه خدمات تشویقی به دارندگان حسابهای جاری است در قالب این طرح  ارایه کرده است.

 

اسماعیل للـه گانی اضافه کرد: مشتریان و متقاضیان برای برخورداری از این خدمات می توانند ضمن مراجعه به شعب بانک صادرات و افتتاح حساب جاری از خدمات بسته اعتباری و خدمات قابل ارائه در طرح ستارگان سپهر بهره مند شوند.

وی با اشاره به رویکرد های این بانک اظهار داشت: برای اینکه بتوان خدمات مطلوبتر را به مشتریان ارایه دهیم و برای سهامداران ارزش افزوده بهتری ایجاد نماییم نسبت به  استقرار نظام ها،  فرایندها و ساختارهای علمی همگام با استانداردها و موازین بین المللی اقدام خواهیم نمود.

مدیرعامل حمایت از تولید کنندگان را از رویکردهای بانک عنوان نمود و رسالت بانک را پشتیبانی از واحدهای مولد که دارای ظرفیت تولید اند برشمرد و افزود: این بانک به منظور رونق بخشی به تولید و افزایش اشتغال طرحی را ارایه کرده است که بر اساس آن به خریداران محصولات داخلی تسهیلات پرداخت می کند.

وی خاطرنشان کرد: این بانک همراستا با اهداف و برنامه های دولت تدبیر و امید رونق اقتصادی و خروج از رکود را سرلوحه کار خود قرارداده و بسته اعتباری عرضه شده به همین منظور می باشد. در این طرح هدف تحریک تقاضا و افزایش خرید متقاضیان واقعی کالاهای ایرانی است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.