عرضه 70میلیون سهم بیمه کوثر در فرابورس

70 میلیون سهم بیمه کوثر معادل پنج‌ درصد از سهام شرکت برای عموم عرضه می‌شود.

عصر بانک؛عبدالرسول عطایی مدیرعامل بیمه کوثر گفت: طبق اعلام شرکت فرابورس به بازار سرمایه، کشف قیمت و عرضه سهام، روز چهارشنبه، چهارم شهریورماه سال94 مقارن با ولادت امام هشتم(ع) انجام می‌شود.

 

وی ادامه داد: عرضه سهام و ورود به بازار فرابورس ایران، برگ زرین دیگری در افتخارات بیمه کوثر است و این امر با تلاش سهام‌داران و هیأت‌مدیره شرکت محقق شد.

 

وی از حساسیت بالای این عرضه خبرداد و خاطرنشان‌کرد: بازار سرمایه طی این مدت وضعیت خاصی داشته و عرضه سهام بیمه کوثر پس از نزدیک به چهارماه از آخرین عرضه، یکی از مهم‌ترین رویدادهای بازار است و به‌دلیل اهمیت آن دارای حساسیت بالایی است.

 

عطایی درخصوص آخرین شرایط بیمه کوثر توضیح داد: شرکت از نظر فروش، سهم خود را در بیمه‌های خصوصی حفظ کرده و با بیش از 191 میلیارد تومان فروش در رتبه پنجم شرکت‌های بیمه‌ای قرار دارد. همچنین از نظر رشد نسبت‌ به مدت مشابه سال قبل از رشد60 درصدی برخوردار بوده که در صورت‌های مالی شرکت افشاء شده است.

 

مدیرعامل شرکت از تحقق بیش از 177میلیارد ریالی سود خالص در دوره سه‌ماهه اول‌ امسال‌ خبرداد و تصریح‌کرد: حفظ ضریب خسارت به فروش در محدوده مناسب و منطقی از کارهای مهم سه‌ ماهه اول سال 94 بوده و امید است تا پایان سال تحقق سود و فروش شرکت روند مطلوبی را طی کند.

 

وی همچنین گفت: بازار سرمایه، بازار جوان و پویایی است که تحلیل‌گران خوبی دارد و در این زمینه سرمایه‌گذاران باید با توجه‌ به روند تحقق سود، روبه‌رشد بودن شرکت، تقسیم سود مناسب و برنامه‌های مدون به این شرکت نگاه کرده و آن را تحلیل کنند. در این شرایط سهام‌داران عمده و هیأت‌مدیره سعی دارند برای کمک به بازار از هیچ تلاشی دریغ نکرده و از همین‌رو قیمت عرضه سهام بیمه کوثر منطقی و مناسب خواهد بود.

 

 

/ایسنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.