درخشش بانوان ورزشکار پست بانک ایران در المپیاد ورزشی بانوان وزارت ارتباطات

بانوان ورزشکار پست بانک ایران در المپیاد ورزشی بانوان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات که طی روزهای بیست‌و هفتم لغایت بیست‌و‌نهم مردادماه سال جاری توسط موْسسه فرهنگی – ورزشی پیام به میزبانی شهر زنجان برگزار شد درخشش خوبی داشتند.

عصر بانک؛به گزارش روابط عمومی پست بانک ایران: در این المپیاد که با حضور140 نفر از ورزشکاران وزارتخانه، سازمان‌ها و شرکت‌های مختلف از جمله؛ شرکت‌های ارتباطات زیرساخت، سیار، پست بانک‌ایران، پست، مخابرات ایران و استان تهران، سازمان‌های تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی، فناوری اطلاعات در سه رشته شنا، بدمینتون و تیراندازی برگزار گردید بانوان ورزشکار پست بانک ایران توانستند در رشته شنا صاحب یک مدال طلا و دو مدال نقره شوند و در مجموع تیمی نیز تیم شنای پست بانک ایران با ثبت زمان یک دقیقه و چهل و پنج ثانیه و صفر صدم ثانیه به سرپرستی نجمه بنی‌حسینی مقام سوم تیمی را از آن خود کرد و تیم‌های شرکت ارتباطات زیرساخت و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی به ترتیب عناوین تیمی اول و دوم را بدست آوردند.

 

بنابراین گزارش: مریم عبداللهیان از مدیریت شعب منطقه دو تهران در رشته شنا کرال‌سینه رده‌سنی 30-35 سال مقام اول، طیبه رشیدیان از مدیریت شعب استان لرستان در رشته شنا کرال‌سینه رده‌سنی 43-50 سال مقام دوم و مونا میاحی از مدیریت شعب استان خوزستان نیز در رشته شنای قورباغه رده سنی زیر 30سال مقام دوم را بدست آوردند. 

همچنین در رشته بدمینتون شرکت ارتباطات زیرساخت مقام اول، شرکت مخابرات ایران مقام دوم و شرکت مخابرات استان تهران مقام سوم را کسب نمودند و در رشته تیراندازی نیز شرکت ارتباطات زیرساخت مقام اول، شرکت مخابرات استان تهران مقام دوم و شرکت مخابرات ایران به مقام سوم نائل شدند. درمجموع نتایج تیمی المپیاد ورزشی بانوان؛ شرکت ارتباطات زیرساخت با کسب هفت مدال طلا، یک نقره و یک برنز مقام اول، شرکت مخابرات ایران با کسب دو مدال طلا و پنج برنز مقام دوم و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی هم با کسب یک مدال طلا، دو نقره و دو برنز مقام سوم را بدست آوردند.

گفتنی است: علی نعمتی عضو هیأت مدیره پست بانک ایران در مراسم اختتامیه این مسابقات و تجلیل از قهرمانان و برندگان رشته‌های مختلف ضمن تبریک به همه ورزشکاران برای آنان از خداوند متعال آرزوی موفقیت و سربلندی در تمامی مراحل زندگی مسئلت نمود.

شایان ذکر است: درحاشیه مراسم اختتامیه این مسابقات حسین صدیق‌پور مسئول ورزش پست بانک ایران با سایت مؤسسه پیام به گفتگو پرداخت.

 

حسین صدیق‌پور: ورزش سلامت روحی و جسمی افراد را تقویت می‌کند
 

حسین صدیق‌پور مسئول ورزش پست بانک ایران درحاشیه برگزاری المپیاد ورزشی بانوان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در زنجان در گفتگوئی ضمن تقدیر از مدیرعامل و مدیران ارشد بانک به جهت حمایت‌های بی‌دریغ از ورزش به ویژه ورزش بانوان اظهارداشت: ورزش هم از لحاظ جسمی، سلامت افراد به ویژه بانوان را تضمین می‌کند و هم روحیه آنان در زندگی فردی و محل کار تقویت می‌کند.

وی در ادامه درخصوص نحوه حضور بانوان ورزشکار پست بانک ایران در این مسابقات گفت: با توجه به اینکه بانوان پست بانک ایران درسطح کشور پراکنده بودند، طی بخشنامه‌ای مراتب را به همه مدیریت‌های شعب استانها و مناطق و واحدهای ستادی جهت حضور بانوان در این المپیاد اعلام کردیم و خوشبختانه استقبال خوبی هم به عمل آمد.

صدیق‌پور تصریح کرد: بانوان پست بانک ایران با توجه به شرایط کاری بانک و کمبود نیرو در شعب استقبال خوبی از این مسابقات بعمل آوردند. بطوریکه 3 نفر در رشته شنا، 4 نفر در رشته تیراندازی و یک نفر هم در رشته بدمینتون شرکت کردند.

مسئول ورزش پست بانک ایران عنوان کرد: خوشبختانه در شنای انفرادی یکی از بانوان ورزشکار این بانک به مقام اول و مدال طلا رسید و دو بانوی دیگر هم مدال نقره و مقام دوم را بدست آوردند. 

وی درخصوص حضور بانوان در اینگونه المپیادهای ورزشی نیز بیان داشت: حضور در این مسابقات موجب شادابی بیشتر آنان درمحل کار و زندگی شده و علاوه بر آن، سایر بانوان بانک را برای مشارکت در مسابقات ورزشی ترغیب و تشویق کرده و ارتباط آنان را با ورزش بیشتر می کند.

صدیق پور درپایان از دست‌اندرکاران و برگزارکنندگان این مسابقات به ویژه مهندس عباسی مدیرعامل موسسه فرهنگی- ورزشی پیام تقدیر و تشکر نمود.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.