اولویت های اصلی بیمه “ما” چیست؟

در راستای سیاست های شبکه فروش و بررسی مسائل موجود ، بهاری فر عضو هیات مدیره بیمه "ما" و هیات همراه از مجتمع بیمه ای مشهد بازدید کردند .

عصر بانک؛به گزارش روابط عمومی بیمه "ما" ، حجت بهاری فر عضو هیات مدیره این شرکت به همراه دیگر مدیران و کارشناسان از مجتمع نمونه  بیمه ای شرکت بیمه "ما" در استان خراسان رضوی بازدید و از نزدیک در جریان فعالیت های  آن قرار گرفت.

 

بر اساس این گزارش ، در این بازدید  طی نشست صمیمانه بهاری فر با کارکنان ،  نمایندگان و  فعالان شبکه فروش شرکت بیمه "ما" در  استان خراسان رضوی مسائل مهمی همچون پرتفوی شعبه ، توجه به حقوق  بیمه گذاران ، آموزش و ارتقای شبکه فروش مطرح شد.

 

در ابتدای این نشست ، بابک زوار رضا سرپرست مجتمع بیمه ای مشهد  به ارائه گزارشی از نحوه تاسیس شعبه و عملکرد آن در طی سال های اخیر پرداخت.

 

همچنین در ادامه حجت بهاری فر در خصوص ارتقای خدمات این مجتمع بیمه ای سخنانی را بیان کرد .

 

وی با تاکید به آنکه اصول حاکم بر روابط کارکنان و شبکه فروش باید مبتنی بر اعتماد و تفاهم باشد گفت :  مجتمع بیمه ای مشهد، به عنوان  مجتمع نمونه  "ما" در میان دیگر شعب شناخته شده است که نتیجه  برنامه ریزی و سیاست های شرکت بوده و این امر می بایست به دیگر شعب نیز تسری پیدا کند . البته با توجه به  امکانات مناسب این شعبه و نیروی انسانی خبره آن انتظار بسیار بیشتری نیز از آن می رود.

 

بهاری فر  همچنین در خصوص مشتری مداری و تکریم بیمه گذار  گفت : یکی از مهم ترین مواردی که برای تمامی بیمه گذاران در اولویت اساسی قرار دارد پرداخت به موقع و کارشناسی شده  خسارت به بیمه گذاران است . با عنایت به اینکه ضریب نفوذ بیمه در کشور پایین تر از میانگین جهانی است تمامی ما بایستی در ارتقای آن بکوشیم و با ارائه محصولات جدید بیمه ای و ترویج فرهنگ بیمه ، خصوصا تسریع در روند رسیدگی به پرونده های خسارتی و جلب رضایت بیمه گذاران ، آنان را برای خرید پوشش های بیمه ای تشویق کنیم . 

 

وی در ادامه با اشاره بر آنکه رعایت اصل حسن نیت مهم ترین وظیفه بیمه گران به خصوص فروشندگان بیمه است  افزود : باید توجه داشت که با یادگیری دانش روز بیمه ای، آموزش کارآمد و مستمر به منظور تقویت دانش فنی کارکنان و شبکه فروش به دنبال ارائه خدمات بهتر و متفاوت تری به مشتریان باشیم. همچنین  عمده ترین مشکلات واحد های خسارتی این است که انتظاراتی که در بیمه گران در زمان صدور بیمه نامه  ایجاد می گردد با آنچه وی  در شرایط بیمه نامه متعهد می شود متفاوت است . لذا شبکه فروش نیاز به آموزش مستمر دارد  تا با ارائه مشاوره های دقیق به بیمه گذاران بتواند آنان را با مناسب ترین پوشش های بیمه ای با توجه به نیاز های خود آشنا  کند.

 

عضو هیات مدیره بیمه "ما" همچنین در خصوص پرتفوی استان خراسان رضوی گفت : پرتفوی که تا کنون از طریق شرکت بیمه "ما" در استان خراسان رضوی جذب شده است با توجه به  بازار بالقوه  این استان می باید ارتقاء پیدا کند .  افزایش ضریب نفوذ بیمه ای جزء سیاست های صنعت بیمه بوده و ما نیز به طبع آن مصمم هستیم تا با تحت پوشش قرار دادن سرمایه های ملی،  ضریب نفوذ بیمه ای کشور را به میانگین جهانی نزدیک کنیم .

 

وی در ادامه با تاکید بر بحث مدیریت ریسک اشاره کرد : در بحث جذب پرتفوی بیشتر  باید به کارشناسی ریسک توجه داشت . با ریسک های حساب شده و عدم هراس از ریسک های بزرگ ، می توان از ظرفیت های موجود استفاده کرد. اگر ریسکی برای شرکت ما مخاطره زیادی به همراه  دارد می توان با کارشناسی و بررسی آن در حوزه بیمه های اتکایی به نتایج مناسب تری رسید.

 

بهاری فر عضو هیات مدیره بیمه "ما"  در پایان گفت :  بیشترین سهم از پرتفوی شرکت بیمه "ما" در سال 93 را  بیمه های عمر و سرمایه گذاری تشکیل داده است و امسال نیز  برای سومین سال متوالی موفق به  کسب حداقل 27 درصد سود قطعی  در این بیمه نامه شده ایم . شرکت بیمه "ما" در زمینه پوشش های بیمه عمر و سرمایه گذاری خود مزیت های فراوانی نسبت به رقبا دارد که در آینده شاهد ارائه محصولات جدید این نوع بیمه ها که جذابیت بیشتری برای مشتریان محترم دارد خواهیم بود.

 

گفتنی است در پایان این بازدید جلسه ای نیز با حضور عضو هیات مدیره بیمه "ما"  ، مدیران ، سرپرستی مجتمع بیمه ای مشهد و  حطیم مدیر شعب بانک ملت در استان خراسان رضوی برگزار  شد . در این جلسه راهکار های تعامل مناسب تر  و توسعه هر چه بیشتر روابط میان  شرکت بیمه "ما" و شعب بانک ملت در استان خراسان رضوی به بحث و بررسی گذاشته شد .  و مقرر شد در آینده تحولات موثر و بیشتری در این خصوص صورت پذیرد .

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.