تفحص از بانک توسعه تعاون منتفی شد

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس از بررسی تقاضای عده ای از نمایندگان درخصوص تحقیق و تفحص از عملکرد بانک توسعه تعاون از سال 88 تاکنون در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد و گفت: نمایندگان از توضیحات مدیرعامل بانک توسعه تعاون قانع شدند و این موضوع منتفی شد.

عصر بانک؛رحیم زارع افزود: بررسی تقاضای عده ای از نمایندگان در خصوص تحقیق و تفحص از عملکرد بانک توسعه تعاون از سال 88 تاکنون در دستور کار امروز کمیسیون اقتصادی مجلس قرار داشت.

 وی ا ادامه داد: این تحقیق و تفحص در خصوص نحوه پرداخت تسهیلات و فرآیند تشخیص گروه های هدف برای تخصیص تسهیلات و چگونگی تعیین میزان تسهیلات میزان منابع و مصارف از دوره 88 تا 92 و چگونگی توزیع منابع بین استان های کشور بود.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: میزان معوقات بانکی، علل و عوامل عدم وصول معوقات، انطباق شیوه های پرداخت تسهیلات و مصرف منابع با اهداف بانک، شیوه استخدام نیروهای انسانی در شعب بانک و چگونگی حمایت از تعاونی ها براساس شرح وظایف بانک از دیگر محورهای این تحقیق و تفحص بود که توسط هشت نفر از نمایندگان مجلس دنبال می شد.

زارع اظهارداشت: نمایندگان درخواست کننده پس از استماع پاسخ های مدیرعامل بانک توسعه تعاون از پاسخ های قانع شدند و بنابراین این تحقیق و تفحص منتفی شد.

 

 

/ایرنا
 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.