دیدار پرسنل دفتر مدیریت استان تهران با مدیرعامل محترم در سالروز تاسیس بانک قرض الحسنه رسالت

پرسنل دفتر مدیریت استان تهران در نوزدهمین سالروز تاسیس بانک قرض الحسنه رسالت به دیدار آقای حسین زاده مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت رفتند.

عصر بانک؛دراین جلسه ابتدا آقای موسی زاده با اشاره به دو مناسبت بزرگ در 26 مرداد که یکی سالروز بازگشت آزادگان به میهن و دیگری  سالروز تاسیس بانک قرض الحسنه رسالت، از ملاقات با مدیرعامل محترم ابراز خشنودی  نمودند. مدیریت استان تهران ضمن ارائه گزارشی مختصری از عملکرد مدیریت استان تهران از جزوه آموزشی و آلبوم عملکرد تصویری رو نمایی کردند که مورد استقبال مدیرعامل محترم قرار گرفت.

 

آقای حسین زاده سخنانشان را با تشکر از آقای موسی زاده و کلیه پرسنل استان تهران آغاز نمودند و بدون تعارف عملکرد استان تهران را قابل قبول ارزیابی کردند. مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت بیان کردند ما سعی کردیم که از شعار به دور باشیم و در عمل نشان دهیم که حقیقتاً بانکی قرض الحسنه، بانکی اجتماعی، بانکی خرد و بانکی مدرن هستیم. ایشان تاکید کردند که باید با ارائه مدل بومی، توجه به تحقیق و توسعه و ارائه روش ها و ابزارهای توسعه یافته، بهره وری خود را افزایش دهیم.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت در پاسخ به سوالی که پس از دو دهه فعالیت در حوزه قرض الحسنه، بانک قرض الحسنه رسالت در چهلمین سالروز تاسیسش چگونه خواهد بود، این جمله را بیان کردند: به حول و قوه الهی ، بانک برتر جهان اسلام
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.