ارتباط با کارمند بانک توسط دستگاه خودپرداز / خودپرداز تعاملی چیست؟

از آثار مفید آن می‌توان به کاهش هزینه‌ها، ساخت شعبات جدید و افزایش ساعات کار بانک به جز ساعات معمول در روز اشاره کرد.

عصر بانک؛ خودپرداز تعاملی امکان گفتگو با کارمند بانک از طریق تصاویر ویدیویی زنده در هر ساعت از شبانه روز را به وجود می‌آورد.

خودپرداز تعاملی

به این ترتیب مشتریان می‌توانند حدود 95 درصد از امور بانکی خود را بدون ورود به بانک انجام دهند. در این سرویس مشتریان با یک گوینده واقعی ارتباط برقرار می‌کنند که می‌تواند هر جایی نشسته باشد.

آنها می‌توانند همدیگر را ببینند که البته ابن خود مزیت بزرگ این دستگاه نسبت به دیگران است. در ادامه گوینده کنترل کامل دستگاه را در دست گرفته و به این ترتیب می‌تواند از طرف مشتری شروع به انجام معاملات کند.

این قابلیت تکنولوژی فوق را در مقایسه با سیستم بانکداری به شیوه‌ای به جز چهره به چهره برای مشتری دوستانه‌تر جلوه داده و در صدد است تا او در این حین احساس آرامش کند. امکان کار با این دستگاه از راه دور نیز وجود دارد.

 

این دستگاه‌ها همچنین شامل یک ID scanner و پد امضا نیز هستند که امکان برداشت پول بیش از حد مجاز در دستگاه‌های خودپرداز جدید را برای مشتریان فراهم می‌کند.

به دلیل اندکی بازبینی بر روی سیستم این دستگاه‌ها، در صورت تمایل به نقد کردن یک چک، به جای مراجعه به یک شعبه، مشتریان می‌توانند آن کار را در این دستگاه‌های خودپرداز جدید انجام دهند.

این تکنولوژی همچنین به بانک‌ها در زمینه افزایش دسترسی به آن دسته از مشتریانی که به ندرت از یک شعبه دیدن می‌کنند، یاری می‌رساند.

به این ترتیب امکان انجام 95 درصد از امور، خارج از بانک میسر شده و مشتری احساس راحتی بیشتری می‌کند.
برای مثال با یادآوری پایان فرصت پرداخت وام توسط کارمند بانک حین انجام معاملات بانکی، مشتری به فکر پرداخت آن می‌افتد.

 

در ادامه فرصتی برای حفظ مشتریان قبلی و همچنین جذب جریانی جدید از مشتریان برای بانک به وجود آمده و بهره‌وری عملیاتی آن افزایش می‌یابد.

از آثار مفید آن می‌توان به کاهش هزینه‌ها، ساخت شعبات جدید و افزایش ساعات کار بانک به جز ساعات معمول در روز اشاره کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.