حضور مهندس فرحی مدیرعامل پست بانک ایران در جلسه شورای اداری مدیریت شعب استان خراسان شمالی

مهندس فرحی مدیرعامل پست بانک ایران که به همراه دکتر واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و هیأت همراه وی برای افتتاح پروژه‌های ارتباطی به استان خراسان شمالی سفر کرده بود ضمن بازدید از شعبه مرکزی بجنورد و واحدهای ستادی در جلسه شورای اداری مدیریت شعب پست بانک این استان شرکت کرد.

عصر بانک؛به گزارش روابط عمومی پست بانک ایران: فرحی در ابتدا ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه کارکنان استان و ارزیابی مطلوب عملکرد آنان اظهارداشت: سرمایه اصلی پست‌بانک ایران نیروی انسانی است، خوشبختانه مجموعه مدیریت شعب استان خراسان شمالی نیروهای یک‌دست، جوان، خوش‌فکر و تحصیل‌کرده است که مایه بسی خوشحالی‌ است.

 

فرحی در ادامه گفت: این بانک می‌تواند در نظام بانکی جایگاه واقعی خود را پیدا کند و اعتقاد دارم که می‌توان از امکانات بالقوه و توانمندی‌های آن بیشتر بهره مند شد.

مدیرعامل پست بانک ایران تصریح کرد: با توجه به سهم ترکیب منابع و مصارف بانک، منابع می‌بایست تقویت شود و قطعاً برنامه‌های میان‌مدت و کوتاه‌مدت را جهت افزایش منابع و کاهش درصد مطالبات با همت و بسیج کارکنان و امکانات انجام خواهیم داد.

وی رمز موفقیت را در همدلی و فضای صمیمی نیروی انسانی در یک محیط مناسب اداری برشمرد و جایگاه واحدهای نظارتی را به‌عنوان پشتیبان در تحقق این اهداف مؤثر دانست.

حمید محمدی‌مقدم مدیرشعب استان خراسان شمالی در ابتدای این جلسه، گزارش مبسوطی از عملکرد پست بانک استان را ارائه کرد و گفت: این استان درجذب منابع عملکرد نسبتاً خوبی داشته و توانسته است در رتبه‌های نخست قرارگیرد.

وی افزود: مدیریت شعب استان برنامه‌هائی در دست دارد که امیدواریم بتوانیم با همت و همراهی کلیه کارکنان در کوتاه مدت شاخص‌ها را به وضعیت مطلوبی برسانیم و اهداف عالیه بانک را محقق سازیم.

همچنین در این جلسه هر یک از رؤسای شعب و دوایر ستادی، نقطه نظرات و سوالات خود را مطرح کردند که مهندس فرحی پاسخ های لازم را ارئه کرد.
گفتنی است: پس از این جلسه مهندس فرحی به همراه محمدی‌مقدم و جمعی از کارکنان از دفترخدمات بانکی روستای اسفیدان از توابع شهرستان بجنورد بازدید و از نزدیک با دهیار، اعضای شورا و مسئولان دفتر دیدار کرد و ضمن بررسی فعالیت‌های آن، رهنمودهای لازم را به وی ارائه کرد.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.