اقدام شایسته بانک صادرات ایران در حمایت از تولید کنندگان داخلی

​با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزیر صنعت، معدن و تجارت واحد تولیدی آرتاپان واقع در استان اردبیل که با حمایت مالی بانک صادرات ایران ساخته شده افتتاح شد.

عصر بانک؛به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، دکتر جهانگیری، معاون اول ریاست جمهوری، در این مراسم با تأکید بر رویکرد حمایتی از سرمایه گذاران و ایجاد ظرفیت های اشتغالزایی، از نیروی انسانی کارآمد و توانمند و مدیران توسعه گرا به عنوان مهمترین شاخصه های توسعه کشور یاد کرد و گفت: در عرصه صنعت و تحول اقتصادی به نیروهای تحصیل کرده نیاز داریم تا با ورود در این صحنه به توسعه پایدار و همه جانبه کشور کمک نمایند. 

 

مهندس نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز راه اندازی چنین مجموعه های بزرگی را در سطح کشور نشان از توان تولید داخلی دانست. وی همچنین بر استقبال از ورود فناوری خارجی نیز تأکید کرد و آن را مایه ایجاد شرایط توسعه پایدار برشمرد. 

شایان ذکر است شرکت آرتا پان که با تسهیلات بانک صادرات ایران به مرحله بهره برداری رسیده است، در زمینه تولید فیبر خام MDF و HDF فعالیت دارد و توان تأمین نیاز داخلی و خارجی را دارا می باشد. این واحد تولیدی یکی از بزرگترین تولیدکنندگان محصولات سلولزی و اولین و تنها کارخانه تولید پارکت در ایران است که با انتقال دانش فنی از کشورهای اروپایی با بهترین کیفیت و استانداردهای جهانی عرضه می شود.

 

گفتنی است بانک صادرات ایران در عرصه فعالیتهای کلان اقتصادی و ایجاد زیر ساختها برای توسعه همه جانبه کشور نقش اساسی ایفا می کند و بسیاری از پروژه های عظیم صنعتی و اقتصادی در اقصی نقاط کشور با مشارکت این بانک در حال اجرا می باشند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.