اولین نشست خبری مهندس فرحی مدیرعامل پست بانک ایران با خبرنگاران رسانه‌ها برگزار شد

اولین نشست خبری مهندس فرحی مدیرعامل پست بانک ایران، امروز بیست‌و‌چهارم مردادماه سال جاری با خبرنگاران رسانه‌های خبری در محل سالن کنفرانس ساختمان مرکزی این بانک برگزار شد.

عصر بانک؛به گزارش روابط عمومی پست بانک ایران: در این نشست که با حضور خبرنگاران خبرگزاری صداوسیما، شبکه تلویزیونی خبر، رادیو، باشگاه خبرنگاران جوان، خبرگزاری‌ها، روزنامه‌ها و پایگاه ‌ها و سایت‌های خبری برگزار گردید مهندس فرحی ضمن قدردانی و تجلیل از زحمات و نقش مؤثر خبرنگاران در توسعه جامعه اظهارداشت: خبرنگاران همواره با اطلاع‌رسانی درست ضمن آگاه‌سازی عمومی و همچنین انتقادهای سازنده خود موجب توسعه سیاسی، اقتصادی و اجتماعی جامعه می‌شوند.

 

وی افزود: کار رسانه‌ها به ویژه رسانه‌های مکتوب بسیار سخت و دشوار است زیرا آنان ضمن توجه به انعکاس به موقع اخبار و گزارش‌ها، بایستی نسبت به تفسیر و تحلیل آن متناسب با اقشار مختلف جامعه نیز اقدام نمایند که کار بسیار اساسی و مهم است.

مهندس فرحی در ادامه ضمن آشنائی با خبرنگاران و استماع سئوالات آنان به تشریح برنامه‌های جدید و اهداف بانک پرداخت و گفت: گسترش خدمات متنوع پولی و مالی در شهرها و روستاهای کشور، کمک به توسعه خدمات مالی خرد، کاهش تصدی‌گری دولت و افزایش بهره‌وری، افزایش رفاه و کاهش محرومیت‌های اقتصادی و اجتماعی و کمک به توسعه کسب ‌و‌ کارها و ایجاد اشتغال مولد در روستاها از مهمترین اهداف این بانک می‌باشد.

فرحی تصریح کرد: پست بانک ایران تنها متولی ارائه خدمات مالی و بانکی دولت و اجرای سیاست‌های حاکمیتی و دولتی در حوزه مالی و بانکی در روستاهاست و درحال حاضر 29درصد از مناطق روستائی و محروم کشور تحت پوشش خدمات این بانک است. نکته تمایز و مزیت این بانک با سایر رقبای شبکه بانکی نیز در همین است.

مدیرعامل پست بانک تأکید کرد: همه این آمارها نشان‌دهنده حضور پررنگ در روستاها و نقش مؤثر آن در اشتغا‌ل‌زائی پایدار و رونق اقتصادی است.
وی بیان داشت: این بانک مصمم است روز به روز گام‌های مؤثری در توسعه بانکداری الکترونیک و ارائه خدمات متنوع بردارد. هرجائی که امکانات مخابراتی و اینترنتی وجود دارد پست بانک ایران نیز به سهولت حضور یافته است. بطوریکه درحال حاضر حسب تکلیف قانونی مطابق با برنامه چهارم و پنجم توسعه کشور تعداد 10 هزار دفترخدمات بانکی در روستاها دایر شده و مجهز به نرم‌افزار جامع بانکی است و خدمات متنوع بانکی را به صورت لحظه‌ای(Online) به روستائیان ارائه می‌کنند.

فرحی خاطرنشان ساخت: حسب تکلیف برنامه پنجم توسعه کشور بایستی تعداد این دفاتر به 16هزار نقطه تماس بانکی افزایش یابد. آمادگی‌ داریم اگر اعتبارات و منابع مالی مورد نیاز تأمین شود در کمترین زمان ممکن آن را ایجاد و افزایش دهیم.

همچنین در ابتدای این نشست سیدرحمان حسین‌پور رئیس اداره‌کل حوز مدیریت و روابط عمومی ضمن تجلیل از خبرنگاران، خواستار حمایت جدی رسانه‌ها برای معرفی خدمات آن در روستاها شد.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.