بانک شهر به دنبال اسپانسری تیم‌های حرفه‌ای فوتبال نیست

رئیس مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر با بیان این که بانک شهر خود را بانک شهروندی و متعلق به همه شهروندان می‌داند، گفت: این بانک حمایت از ورزش شهروندی را در دستور کار خود دارد و به هیچ عنوان به دنبال اسپانسری تیم‌های حرفه‌ای فوتبال نیست.

عصر بانک؛به گزارش مرکز ارتباطات و روابط‌عمومی بانک شهر، دکتر فرشاد فخیمی با اشاره به برخی اخبار منتشر شده در خصوص اسپانسری بانک شهر از بعضی‌ تیم‌های فوتبال کشور گفت: بر اساس سیاست‌های کلان این بانک و تصمیم هیئت‌مدیره و مجمع، بانک شهر در سال‌جاری به هیچ عنوان به موضوع حمایت مالی از تیم‌های ورزشی حرفه‌ای به ویژه تیم‌های فوتبال ورود پیدا نخواهد کرد.

 

وی افزود: بانک شهر بر اساس مسئولیت اجتماعی خود، حمایت از ورزش شهروندی را در دستور کار خود دارد و از آنجا که خود را یک بانک شهروندی می‌داند، از موضوعات و ورزش‌هایی حمایت می‌کند که اثرات مثبت آن در سطح عموم جامعه مطرح شود.

رئیس مرکز ارتباطات و روابط‌عمومی بانک شهر در ادامه با اشاره به تجربیات قبلی این بانک و پایش اثرات مربوط به این تجارب تصریح کرد: بانک شهر بر اساس مسئولیت اجتماعی خود، ارتقاء سطح کیفی زندگی شهروندان در همه زمینه‌ها را دنبال می‌کند و از این رو نیازی به اسپانسری گران قیمت از تیم‌های فوتبال ندارد.   

 
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.