بسته حمایتی بانک صادرات ایران راهگشا خواهد بود

​نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی گفت: در مراحل اوج گیری تحریم ها، بیشترین ضررها متوجه بنگاه های تولیدی داخلی شده است و انتظار می رود بانک ها در این مرحله گذار با این بنگاه ها بیش از گذشته مدارا کنند.

عصر بانک؛دکتر عباس صلاحی در گفت و گو با خبرنگاران افزود: بسیاری از واحد های تولیدی اعم از بزرگ و کوچک به علت اوضاع نابسامان و رکود اقتصادی تعطیل یا در شرف تعطیلی هستند که علاوه بر آثار منفی اقتصادی تبعات اجتماعی ناخوشایندی نیز در بردارد. 

 

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حمایت شبکه بانکی کشور از تولید کنندگان باید در پرداخت تسهیلات به تولید کنندگان و ایجاد فرجه برای بازپرداخت تسهیلات تجلی داشته باشد و تنها به شعار خلاصه نشود.

 وی در عین حال ضرورت دقت نظر در اعطای تسهیلات را خاطر نشان کرد و افزود: تسهیلات باید متناسب با وضعیت و نقش آفرینی این بنگاه های تولیدی انجام و به گونه ای ضابطه مند عمل شود تا منجر به افزایش نقدینگی و در نهایت دامن زدن به تورم شود.

نماینده مردم تفرش گفت: امیدواریم با درایت و قاطعیت مسئولین، تسهیلات در اختیار کسانی قرار گیرد که در عرصه تولید فعالند و با فعالیت های خود به بهبود فضای اقتصادی کشور، اشتغال آفرینی و قطع وابستگی ها کمک می کنند. 

صلاحی با تقدیر از ارایه بسته های حمایتی بانک صادرات ایران برای رونق فعالیت بنگاه های تولیدی و نیز اعطای تسهیلات برای خرید محصولات داخلی افزود: انتظار داریم با درایت و پی گیری مدیرعامل این بانک که از چهره های خوشنام و خدوم است و همچنین با اجرای طرح یادشده بستر و زمینه خروج از رکود اقتصادی فراهم شود.

شایان ذکر است بانک صادرات ایران در راستای حمایت از تولید و ایجاد رونق اقتصادی از ابتدای سال بسته اعتباری را به بازار عرضه نموده که طی آن خریداران تولیدات داخلی از تسهیلات بانک برخوردار میگردند. این طرح به منظور افزایش قدرت خرید از واحد های تولیدی و خرید کالاهای ایرانی اجرا می شود و در قالب آن واحد های تولید داخلی می توانند تسهیلات دریافت کنند.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.