تأسیس پست بانک ایران برای خدمت‌رسانی در روستاها از آرزوهایم بود

مهندس حسن‌زاده رئیس هیأت مدیره پست بانک ایران در مراسم اختتامیه همایش مدیران این بانک ضمن تقدیر از مدیران و کارکنان گفت: ما نسل قبل از انقلاب هستیم و همیشه آرزوی من این بوده که با تأسیس پست‌بانک‌ایران در مناطق روستائی و کمترتوسعه یافته مشکلات هموطنان در این مناطق برطرف شود.

عصر بانک؛به گزارش روابط عمومی پست بانک ایران: وی در ادامه تصریح کرد: اعتقاد دارم که این بانک با توجه به حضور مستمر در روستاها و مناطق محروم در رونق اقتصادی این مناطق سهیم می‌باشد و امیدوارم با کمک همه مدیران و کارکنان بتوانیم علاوه بر اجر دنیوی از اجر آخروی نیز بهره‌مند شویم.

 

حسن‌زاده سال 93 را سالی سخت برای پست بانک ایران دانست و اظهارداشت: مسائل و مشکلات از سال‌های گذشته بوده و حل این مشکلات زمان‌بر است اما تلاش می‌کنیم در زمان کوتاه و با تلاش همگی مشکلات را برطرف ساخته و این ‌بانک را به جایگاه واقعی آن برسانیم.

وی تصریح کرد: خدمات پست بانک ایران در روستاها عامل توسعه عدالت اجتماعی و کمک به اشتغال‌زائی شده و این بانک خدمتگذار در همان بدو تأسیس، مسائل مذکور را مورد توجه قرار داده و اینک با گستره تماس، خدمات متنوع بانکی را ارائه می‌کند.

رئیس هیأت مدیره پست بانک ایران تأکید کرد: انتظار داریم مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرائی از برنامه‌های این بانک برای کمک به توسعه روستاها و مناطق کمترتوسعه یافته حمایت جدی داشته باشند. 

وی درپایان برای مهندس فرحی مدیرعامل جدید این بانک، آرزوی توفیق و سربلندی کرد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.