بانک پاسارگاد 200ریال سود برای هر سهم تقسیم کرد

مجمع عمومی عادی سالانه بانک پاسارگاد (مجمع دوم پس از اعلام تنفس) برای سال مالی منتهی به 29 اسفند سال 1393 روز چهارشنبه در محل تالار بزرگ وزارت کشور برگزار شد.

عصر بانک؛به گزارش روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد، در این مجمع که با حضور اکثریت سهامداران برگزار شد، مهندس میرولد به‌عنوان رئیس مجمع، دکتر قاسمی و علی‌اکبر امین‌تفرشی به‌عنوان ناظران و دکتر نعیمیان به‌عنوان منشی جلسه حضور داشتند. در این جلسه سهامداران ضمن تایید عملکرد موفق بانک‌پاسارگاد در شرایط خاص و ویژه اقتصادی که در سال 1393 در کشور حکمفرما بود، بار دیگر همراهی و همدلی خود را برای ادامه حرکت موفق این بانک اعلام کردند. 

براساس این خبر، در این جلسه مقرر شد مبلغ 200 ریال به‌ ازای هر سهم به‌عنوان سود تقسیم‌شده در نظر گرفته‌شود. همچنین حق حضور اعضای غیرموظف و پاداش هیات‌مدیره به تصویب سهامداران رسید. جلسه اول مجمع عمومی عادی سالانه بانک‌پاسارگاد در تاریخ 31 تیر برگزار شده‌بود که در آن با رای موافق اکثریت قانونی سهامداران تصمیماتی مانند تصویب ترازنامه و صورت‌های مالی مربوط به سال مالی منتهی به اسفند93 اخذ شده ‌بود. در این مجمع به منظور تصمیم‌گیری بهتر درخصوص سایر موارد، براساس ماده 104 لایحه اصلاح قانون تجارت، مجمع با اکثریت قانونی اعلام تنفس کرد که جلسه دوم در تاریخ 14 مرداد برگزار شد. 
 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.