بانک صادرات ایران به عنوان برترین بانک ایرانی معرفی شد

​به انتخاب نشریه معتبر و بین المللی بنکر ( The Banker ) بانک صادرات ایران به عنوان برترین بانک ایرانی در بین ١٠٠٠ بانک بزرگ جهان معرفی شد .

عصر بانک؛به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، این نشریه معتبر که هر ساله نسبت به انتشار رتبه بندی بانک های معتبر جهانی بر اساس شاخص های همچون قدرت، اندازه، حجم ، وضعیت سودآوری و… اقدام می نماید نتیجه رتبه بندی ١٠٠٠ بانک برتر دنیا را در جولای ٢٠١٥ منتشر ساخت که بر اساس رتبه بندی مذکور بانک صادرات ایران به عنوان برترین بانک در میان ١٠٠٠ بانک معتبر جهانی قرار گرفته و جایگاه ٢٧٨ را به خود اختصاص داده است.

 

بر اساس این گزارش این بانک در سال های اخیر همواره به عنوان بانک برتر در بین بانک های ایرانی معرفی شده و در سال جاری نیز با بهبود شاخص ها شاهد ارتقاء ٢٤ پله ای نسبت به رتبه بندی سال قبل می باشیم .

شایان ذکر است انتخاب این بانک به عنوان برترین بانک در شبکه بانکی کشور بیانگر ساختار، توانمندی و قابلیت های این بانک در عرصه داخلی و خارجی می باشد و سایر بانکهای ایرانی که در این رتبه بندی قرار گرفته اند بانکهای پاسارگاد و مسکن می باشند که به ترتیب در جایگاه های ٤٠١ و ٤٠٨ قرار گرفته اند .
گفتنی است با توجه به توافق ایران و قدرت های جهانی و با رفع تحریم ها و تنگناهای بین المللی با توجه به ظرفیت و توانمندیهای این بانک در داخل و خارج از کشور انتظار می رود در آینده شاهد جهش و رشد جایگاه بانک در عرصه های مختلف باشیم.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.