سطح توانگری مالی بیمه دی افزایش یافت

بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران با تایید محاسبات نسبت توانگری مالی بیمه دی در سال 1393 از اعضای هیات‌مدیره، مدیران اجرایی و اقدامات سهامداران شرکت قدردانی کرد.

عصر بانک؛به گزارش روابط عمومی بیمه دی، در تاییدیه بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران آمده است: در اجرای ماده 6 آیین‌نامه نحوه محاسبه و نظارت بر توانگری مالی موسسات بیمه (شماره 69)، با توجه به بررسی و کنترل انجام‌شده، پس از اعمال اثرات تجزیه سنی مطالبات در محاسبات، نسبت توانگری مالی آن شرکت (13 درصد – سطح 4)، برای سال 1393 مورد تایید بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران است.

سطح توانگری مالی بیمه دی افزایش یافت

گروه بنگاه‌ها: بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران با تایید محاسبات نسبت توانگری مالی بیمه دی در سال 1393 از اعضای هیات‌مدیره، مدیران اجرایی و اقدامات سهامداران شرکت قدردانی کرد. به گزارش روابط عمومی بیمه دی، در تاییدیه بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران آمده است: در اجرای ماده 6 آیین‌نامه نحوه محاسبه و نظارت بر توانگری مالی موسسات بیمه (شماره 69)، با توجه به بررسی و کنترل انجام‌شده، پس از اعمال اثرات تجزیه سنی مطالبات در محاسبات، نسبت توانگری مالی آن شرکت (13 درصد – سطح 4)، برای سال 1393 مورد تایید بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران است.

آغاز اقدامات بین‌المللی بانک دی

مدیرعامل بانک دی از آغاز اقدامات این بانک برای دوران پساتحریم خبر داد و گفت: روابط کارگزاری این بانک در حال برقراری است. احمد شفیع‌زاده در گفت‌وگو با «ایرنا» افزود: این بانک توسعه فعالیت ارزی را در دستور کار خود قرار داده؛ ضمن آنکه در حال اخذ مجوزهای مربوطه است. وی ادامه داد: بانک دی درحال برقراری تعاملات خود با مراجع بین‌المللی است؛ به‌طوری که ظرف یک ماه گذشته به شبکه جهانی پیام رسانی و سوئیفت متصل و شرایط مبادلات مالی فراهم شد. شفیع زاده از افتتاح حساب در سایر بانک‌های خارج از کشور خبر داد و گفت: روابط کارگزاری در حال برقراری است تا زمینه انجام فعالیت در دوران پساتحریم فراهم شود. در راهبردهای بانک دی حضور در بازار بین‌المللی و نفوذ در آن و همچنین اخذ یک سهم مناسب از فعالیت‌های بین‌المللی مدنظر قرار گرفته است.

 
 
 
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.