چگونه از کار فرار کنیم‪؟

می توانید این راه‌ها و بهانه‌ها را در شرایط مختلف استفاده کنید و یک روز را راحت در خانه با آرامش سپری کنید علاوه بر آن کار خود را از دست نداده و رابطه یه خود را با رؤسا خراب نکرده اید.

عصر بانک؛حداقل چند بار برای کارمندان اتفاق افتاده است که نخواهند به سر کار خود بروند و در آن روز حوصله کار یا بیرون رفتن از خانه را نداشته باشند و متاسفانه در آن موقعیت هیچ بهانه‌ی خوبی پیدا نمی کنند که به رئس خود بگویند تا آن روز را در خانه به راحتی‌ سپری کنند.

 

می توانید این راه‌ها و بهانه‌ها را در شرایط مختلف استفاده کنید و یک روز را راحت در خانه با آرامش سپری کنید علاوه بر آن کار خود را از دست نداده و رابطه یه خود را با رؤسا خراب نکرده اید.

 

1. راه همیشگی‌ " حالم خوب نیست" معروف‌ترین و ساده‌ترین راه برای تعطیل کردن کار خود است.

 

2.اگر همان روز تصمیم گرفته اید که به سر کار نروید راه "چک آپ در بیمارستان" را می توانید استفاده کنید. این راه را می‌توانید همراه با توضیحاتی مانند : تا صبح حالم بد بود باید یه چک آپ برم شاید عفونت …. باشد. 

 

3.این راه برای کسانی‌ است که با خانواده زندگی‌ می کنند. "حال پدر/مادر‌ام بد است و باید به بیمارستان ببرمشان." 

 

4. این راه برای از روز قبل بهانه آوردن است." حال پدر/مادر بزرگم در شهرستان بد شده و باید حتما برم." در این راه باید حواستان باشد که اگر واقعا آنها در شهرستان نیستند از قبل به رئیس خود نگفته باشید.

 

5.اگر از چند روز قبل در روز مشخص نمی خواهید سر کار بروید می توانید بهانه‌ی "عروسی/عزا" را استفاده کنید و چون عروسی یا عزا برای هرکس یک بار اتفاق می‌افتد رئیستان حتما شما را درک خواهد کرد.

 

6.برای چند روز نرفتن به کار خود از "پا/دستم شکسته، ضربه دیده و یا زخم شده" میتوانید استفاده کنید.

 

7.اگر بچه دار هستید "بچه ام حالش خوب نیست،مریض است،در مهدکودک/مدرسه اش مراسم دارن" راه بسیار خوبی هست.

 

8.آخرین بهانه "تصادف کردم" هست که باید حتما مراقب این باشید اگر فردای تصادف به سر کار می‌روید با ماشین سالم نروید که متوجه بهانه‌ی شما شوند.

 

منبع: 5 seconds

ترجمه: متین والی نژاد

/خبرآنلاین

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.