واریز آنی خسارت به حساب متقاضی به جای صدور چک

مدیرعامل بیمه ایران با اشاره به حذف چک از معاملات بیمه‌ای گفت: ضرورت ندارد مردم با روش سنتی صدور چک مبلغ را دریافت کنند بلکه باید مبالغ به صورت آنلاین در محل به حساب متقاضی پرداخت شود.

عصر بانک؛محمود امرالهی امروز پنج‌شنبه در تودیع و تکریم سرپرستان بیمه ایران مازندران با اشاره به سابقه 80 ساله بیمه ایران اظهار کرد: در حال حاضر با برداشته شدن تحریم‌ها و با تحول شگرفی که از لحاظ میزان سرمایه‌گذاری و ورود شرکت‌های بیمه بین‌المللی به این حوزه رخ می‌دهد، رقابت در بخش بیمه کشور سخت‌تر خواهد شد.

 

امراللهی با بیان این‌که شرکت بیمه ایران در افق سند چشم‌انداز 20 ساله باید بتواند 90 میلیارد تومان فروش بیمه به غرب آسیا داشته باشد تصریح کرد: بیمه ایران از لحاظ سرمایه‌گذاری، نیروی انسانی، دارایی و اموال و سرمایه‌های معنوی غنی است و چرخش نیروی انسانی از تدابیر مدیریتی این شرکت است. مکانیزه کردن بیمه‌ها از جمله اقداماتی است که باید همه بیمه‌ها آن را دنبال کنند و شرکت‌های بیمه باید طوری عمل کنند که فقط فروشنده بیمه نباشند بلکه خدمات جانبی را هم به متقاضیان ارائه کنند.

 

او با تاکید بر اینکه بیمه باید در راحت‌ترین صورت مردم را از خدمات خود بهره‌مند کند، افزود: باید محصولات و خدمات جدید بیمه با امکانات روز بروز شود که در این صورت قادر به رقابت و کاهش قیمت تمام شده هستیم.

 

وی با تاکید بر توسعه فرهنگ بیمه به ویژه بیمه زندگی در جامعه افزود: در سال جاری سرمایه بیمه ایران از 380 میلیارد تومان به 3400 میلیارد تومان افزایش یافت. این شرکت از 1500 میلیارد تومان زیان در سال گذشته در حال حاضر به سوددهی قابل توجه رسیده است.

 

 

/ایسنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.