بیمه در ایجاد امنیت برای صنعتگران بسیار مهم است

سرپرست معاونت هماهنگی و اموراقتصادی استانداری مازندارن گفت: قوی عمل کردن صنعت بیمه در ایجاد امنیت برای صنعتگران و تجار بسیار مهم است.

عصر بانک؛ مهدی رازجویان ظهر پنجشنبه در جلسه تودیع و معارفه مدیرکل بیمه ایران استان مازندران، با بیان اینکه در حال حاضر 222 شعبه بیمه در کشور در حال فعالیت است، گفت: قوی عمل کردن صنعت بیمه در ایجاد امنیت برای صنعتگران، تجار و کشاورزان بسیار موثر است.

 

وی بیان کرد: در حال حاضر کشورهای غربی بازار های ایران را هدف قرار داده و متقابلا" ما برای پیشرفت اقتصاد کشور نیز باید بازار های اروپایی را هدف و اقتصاد مقاومتی را دنبال کنیم.

 

محمود امراللهی مدیرعامل بیمه ایران نیز با اشاره به اینکه پس از لغو تحریم ها وظیفه بزرگترین و قدیمی ترین بیمه دولتی کشور سنگین تر خواهد شد، اظهار داشت: بیمه ایران در راستای افق 1414 در 100 سالگی فعالیت ، باید برترین شرکت بیمه ای غرب آسیا با فروش سالیانه 90 هزار میلیارد تومان باشد که نیمی از آن را بیمه زندگی تشکیل می دهد.

 

وی با اشاره به اینکه برای رسیدن به دستاوردهای بزرگ تلاشی مضاعف نیاز است، تصریح کرد: یکی از مواردی که در تیم جدید هیات مدیره در دستور کار قرار گرفته است بحث گردش شغلی بوده است.

 

وی با بیان اینکه نیمی از فعالیت و اقدامات بیمه ایران در راستای توسعه بیمه بویژه توسعه بیمه زندگی است، تصریح کرد: یکی دیگر از اقدامات مهم این شرکت افزایش سرمایه در شرکت بوده که سال گذشته این رقم از 380 میلیارد تومان به سه هزار و 400 میلیارد تومان رسیده است.

 

در این مراسم طبیعی نژاد مدیرکل قبلی بیمه ایران در مازندران جای خود را به دارائی به عنوان مدیرعامل جدید بیمه ایران مازندران داد.

 

 

/مهر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.