تجربه‌ بانک قرض الحسنه مهر ایران، از توان بالای آن در توسعه اقتصاد کشور حکایت می کند

نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در نشست صمیمی با مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: تجربه‌ این بانک به عنوان نماد بانکداری ناب اسلامی، از توان بالای آن در زمینه رشد و توسعه اقتصاد کشور حکایت دارد.

عصر بانک؛به گزارش اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران، مهندس علی محمدی نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با سیامک دولتی مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در محل دفتر کار وی دیدار نمود.

 

در این دیدار صمیمی دولتی با معرفی تاریخچه و شرح خدمات و فعالیت های بانک قرض الحسنه مهر ایران در زمینه توانمندسازی نیازمندان بیان داشت: این بانک با ارائه تسهیلات ارزان قیمت و تنها با اخذ کارمزد 4 درصد نسبت به رفع احتیاجات ضروری افراد کم درآمد جامعه مبادرت ورزیده است.

 

وی افزود: اعطای تسهیلات ازدواج، تامین ودیعه مسکن، رفع احتیاجات ضروری، درمان بیماری های خاص و تامین مواد اولیه به منظور اشتغالزایی تنها بخشی از خدمات تسهیلاتی بانک قرض الحسنه مهر ایران می باشد که در راستای رفع نیازهای جامعه در کنار طرح های تسهیلات حمایتی، وجوه اداره شده و اعتبار در حساب جاری به اقشار کم درآمد و آسیب پذیر ارائه می شود.

 

نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در ادامه اظهار داشت: کمک به هم‌نوع و دستگیری از افراد کم توان به عنوان یکی از نیاز های فطری انسان ها به اندازه تاریخ بشریت قدمت دارد.

 

وی افزود: رفع محرومیتهای جامعه به منظور کاهش آسیب های اجتماعی و مشکلات مدنی مستلزم توانمندسازی نیازمندان و اقشار کم درآمد می باشد.

 

علی محمدی ادامه داد: رفع ریشه‌های فقر و تلاش در راستای تحقق عدالت اجتماعی یکی از شاخص‌های مورد توجه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی و نمایندگان مردم در خانه ملت است.

 

نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش بانک های اسلامی در توسعه اقتصادی کشور تصریح کرد: تجربه‌ بانک قرض الحسنه مهر ایران به عنوان نماد بانکداری ناب اسلامی با همه‌ی محدودیت ها و مشکلات، از توان بالای آن در زمینه  رشد و توسعه اقتصاد کشور حکایت می کند.

 

وی گفت: این بانک با اعطای تسهیلات قرض الحسنه به منظور تامین بخشی از نیاز های تولیدی کشور نقش بسزایی را در کاهش نرخ رشد بیکاری و افزایش بهره وری نیروی کار داشته است.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.