متناسب با نیاز مشتریان بانک صادرات خدمت تعریف می کنیم

​اسماعیل لـله گانی مدیر عامل بانک صادرات ایران در سفر به استان خراسان رضوی ضمن دیدار و گفتگو با کارکنان بانک متبوع بر توجه به خواسته و نیاز مشتریان تاکید کرد.

عصر بانک؛به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، لـله گانی در جمع کارکنان این بانک در خراسان رضوی پاسخ به خواسته مشتریان را از مهمترین وظایف و رسالت های بانک برشمرد و گفت: ارایه خدمات با کیفیت و استاندارد بالا و برآورده ساختن نیاز مشتریان به گونه ای که بتوان ارزش بیشتری برای آنان خلق کرد را از اهداف خود می دانیم.

 

وی افزود: با برنامه ریزی صورت پذیرفته و افزایش تنوع در خدمات در پی آنیم تا برای هر مشتری خدمات خاص تعریف و مشکلات احتمالی آنها را در کمترین زمان ممکن رفع نماییم.

مدیر عامل در ادامه سخنانش با اشاره به راه اندازی ٥٠٠ واحد مشاوره و سرمایه گذاری در آینده نزدیک گفت: این بانک با هدف ایجاد ارزش افزوده بیشتر برای مشتریان و هموطنان ایجاد ٥٠٠ واحد مشاوره و سرمایه گذاری را در دستور کار قرار داده است. که بر اساس آن متقاضیان و مشتریان می توانند علاوه بر بهره مندی از خدمات بانکی همچون نحوه دریافت تسهیلات، استفاده از خدمات الکترونیکی و… از خدماتی از قبیل: بیمه، خدمات ارزی و صرافی، کارگزاری بورس و… برخوردار گردند. 

وی افزود: بانک صادرات ایران با بهره گیری از قابلیت و توانمندی های در داخل و خارج از کشور از ظرفیت بسیار بالای برای ارایه خدمات بانکی و مالی بر خوردار بوده و متقاضیان می توانند برای استفاده از خدمات مربوطه و همچنین بهره مندی از خدمات مشاوره ای به این واحدها مراجعه نمایند.

وی تصریح کرد: با توجه به گستردگی شبکه بانک صادرات ایران ارایه این نوع خدمات به عنوان نهضت و خیزشی در خدمات مالی و بانکی و کمک موثری به سرمایه گذاران در اقصی نقاط کشور در انجام فعالیت های اقتصادی محسوب می شود.

شایان ذکر است بانک صادرات ایران با در اختیار داشتن ٢٦٠٠ شعبه در اقصی نقاط کشور و برخورداری از گسترده ترین شعبه در عرصه بین الملل با راه اندازی این واحد در پی آن است تا بیشترین خدمات بانکی ومالی را به متقاضیان بخصوص در استانها و مناطق مختلف ارایه نماید.

گفتنی است در نخستین گام، شعبه پونک این بانک به سامانه های مربوطه تجهیز و در ٨ مرداد ماه از آن رونمایی و در آینده نزدیک نیز٥٠٠ شعبه دیگر تجهیز خواهند شد .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.