افتتاح «ستاره سرمایه‌»ای دیگر در شهر تبریز

باجه تمام وقت الکترونیکی راه دور هوشمند بانک سرمایه تحت‌عنوان «ستاره سرمایه» در استان آذربایجان شرقی و در شهر تبریز با حضور مدیرعامل و جمعی از مدیران ارشد ستاد و مسوولان شعب استانی این بانک افتتاح شد.

عصر بانک؛به گزارش روابط عمومی بانک سرمایه، اولین باجه الکترونیکی «ستاره سرمایه» استان آذربایجان شرقی در شهر تبریز با حضور مدیرعامل بانک سرمایه و جمعی از مدیران ارشد و مسوولان شعب استانی این بانک در فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز در تاریخ هفتم مردادماه سال‌جاری افتتاح شد. مهندس بیرانوند، مدیرعامل بانک سرمایه در حاشیه مراسم افتتاح این باجه، طی سخنانی با خبرنگاران ابراز کرد: سامانه تمام وقت الکترونیکی راه دور هوشمند بانک سرمایه، تحت عنوان «ستاره سرمایه»، مجهز به پیشرفته‌ترین سیستم‌های بانکداری الکترونیکی دنیاست که دسترسی آسان و شبانه‌روزی مشتریان و شهروندان ارجمند را به انواع محصولات و خدمات بانکی میسر می‌کند.وی در ادامه افزود: با توجه به مزایای باجه‌‌های الکترونیکی شبانه‌‌روزی برای مردم و نیز برای بانک، توسعه فعالیت‌‌های بانک سرمایه از این کانال خواهد بود. 

در این میان، فرودگاه‌های کشور از جمله مراکز مهم و پرترددی است که مسافران محترم در طول شبانه‌‌روز در آنها نیاز به خدمات بانکی دارند که افتتاح این سامانه در فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی شهر تبریز در همین راستا انجام شد. از سوی دیگر با توجه به این که سهامداران اصلی بانک سرمایه را فرهنگیان تشکیل می‌دهند، به منظور دسترسی حداکثری ایشان به خدمات بانک سرمایه، افتتاح باجه‌های ستاره سرمایه در اقصی نقاط کشور یکی از اولویت‌های کاری این بانک محسوب می‌شود. طبق برنامه‌های پیش‌بینی شده، افتتاح و راه‌اندازی 500 باجه ستاره سرمایه در دستور کار قرار دارد که همگی متصل به یک سامانه مرکزی موسوم به شعبه مجازی با حضور شبانه‌روزی کارشناسان بانکی هستند. 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.