بابک دربیکی مدیر روابط عمومی بانک پارسیان شد

مراسم تودیع و معارفه مدیران پیشین و جدید روابط‌عمومی بانک پارسیان با حضور دکتر شمس عالم، عضو هیات مدیره و جمع دیگری از مدیران ارشد بانک برگزار شد.

عصر بانک؛در این مراسم از خدمات دکتر مجتبی مالکی، رییس پیشین روابط عمومی بانک پارسیان قدردانی و دکتر بابک دربیکی به عنوان رییس جدید این مدیریت معرفی شد.

 

دکتر شمس عالم، عضو هیات مدیره در این مراسم، ضمن معرفی دکتر دربیکی به عنوان مدیر جدید روابط عمومی و برشمردن ویژگی‌های مثبت وی، ابراز امیدواری کرد با حضور وی درجمع روابط عمومی، شرایط و فضای جدید و ایده‌های نو در روابط‌عمومی ایجاد شود و حضور ایشان منشا آثار مفیدی در روابط عمومی باشد.

آقای دربیکی نیز با اظهار خرسندی از حضورش در بانک پارسیان گفت: امید است بتوانیم با راهنمایی‌های مدیران ارشد، فضا را برای حضور پرقدرت بانک و تعامل هر چه بیشتر و پاسخگویی موثرتر به ذی نفعان فراهم کنیم.

  آخرین مسئولیت دکتر بابک دربیکی در سمت مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده است. وی دکترای علوم ارتباطات اجتماعی، عضو هیات علمی دانشگاه و صاحب تالیفات و مقالات متعددی در حوزه رسانه، سیاست و روابط عمومی است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.