اینترنتی قبض خود را در سایت بانک صادرات پرداخت کنید

​بانک صادرات ایران در جهت پاسخگویی به نیاز مشتریان و کاهش هزینه ها سامانه پرداخت قبوض خدمات شهری از طریق وب سایت اینترنتی را عملیاتی نمود .

عصر بانک؛به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، هموطنان با استفاده از این خدمت که با هدف افزایش رضایتمندی آنها و سطح دسترسی بیشتر به خدمات نوین طراحی شده است قادر خواهند بود تا وجوه قبوض خدمات شهری (آب، برق و گاز و …)خود را از طریق درگاه اینترنتی با استفاده از کلیه کارت های بانکی عضو شتاب پرداخت نمایند. بر این اساس هموطنان گرامی در سراسر کشور می توانند با مراجعه به وب سایت این بانک به نشانی www.bsi.ir با استفاده از مشخصات کارت بانکی (شماره کارت، رمز دوم، تاریخ انقضاء و کد cvv٢) قبض خود را در کلیه ساعت شبانه روز پرداخت نمایند .

 

شایان ذکر است این بانک به منظور ایجاد ارزش افزوده بیشتر برای سازمان ها و نهادها امکان پرداخت قبوض به صورت دسته ای را نیز در آینده نزدیک عملیاتی خواهد نمود .

گفتنی است هموطنان می توانند جهت پرداخت قبوض خود علاوه بر مراجعه به شعبه از طریق ابزارهای الکترونیکی نظیر خودپرداز، سامانه تلفن بانک(٠٩٦٠٢)، دستگاههای کارت خوان متصل به حسابهای بانک صادرات ایران و … نیز اقدام نمایند که در این رابطه ماهانه به طور متوسط ٣ میلیون و ٥٠٠ هزار قبض مشتریان را دریافت می نمایند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.