خسرو فرحی به‌سمت عضو اصلی‌هیأت‌مدیره و‌مدیرعامل پست‌بانک‌ایران منصوب‌شد

طی حکمی از سوی دکتر محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، خسرو فرحی به سمت عضو اصلی هیأت مدیره پست بانک ایران منصوب شد.

عصر بانک؛به گزارش روابط عمومی پست بانک ایران: در متن حکم دکتر واعظی به وی آمده است: با استناد به ماده 29 اساسنامه پست بانک ایران و نظر به شایستگی و تجارب ارزشمندتان در امور مدیریتی، جنابعالی را به عنوان "عضو اصلی هیأت مدیره شرکت دولتی پست بانک ایران" منصوب می نمایم. امید است با اتکال به قادر متعال و رعایت اخلاق و تقوای الهی با جدیت و تلاش وافر، خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم سرافراز ایران را سرلوحه کار خود قرارداده و در جهت تحقق اهداف دولت تدبیر و امید موفق باشید.

 

گفتنی است: فرحی دارای کارشناس ارشد مدیریت دولتی است و از مهمترین سوابق مدیریتی وی می‌توان به مدیرکل سرمایه‌گذاری و اعتبارات پست بانک ایران طی سال‌های 1382لغایت 1384، معاون مدیرعامل بانک صنعت و معدن طی سال‌های 1384 لغایت 1390، عضو هیأت مدیره غیر موظف شرکت سرمایه‌گذاری‌های خارجی ایران از سال 1389 تاکنون، عضو موظف هیأت مدیره بانک صنعت و معدن از سال 1391 تاکنون، عضویت در هیأت مدیره چندین شرکت سهامی عام و خاص داخلی و خارجی و عضویت در شوراها و کمیته‌های مختلف بانکی اشاره کرد.

شایان ذکر است: براساس تصمیم اعضای هیات مدیره پست بانک ایران، وی به عنوان مدیرعامل این بانک تعیین و عهده دار این مسئولیت شده است. 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.