رونق پروژه‌های عمرانی با حمایت بانک شهر

معاون اعتبارات بانک شهر تصریح کرد: در دو سال گذشته با وجود رکود در بخش عمده‌ای از فعالیت‌های ساختمانی، با حمایت این بانک، فعالیت‌های عمرانی در شهرهای کشور انجام شد.

عصر بانک؛به گزارش مرکز ارتباطات و روابط‌عمومی بانک شهر، مرتضی خامی با اشاره به اهمیت افزایش سرمایه در بانک‌ها  و تاثیر آن در ارائه خدمات و میزان تسهیلات کلان و ذینفع واحد اظهار کرد: بانک شهر به لحاظ ارائه خدمات، بانکی متفاوت است و سهام‌داران آن را نیز شهرداری‌ها تشکیل می‌دهند که وظیفه ذاتی خدمات‌دهی به شهروندان را بر عهده دارند و از این رو با افزایش سرمایه در بانک شهر، میزان خدمات بانکی قابل ارائه در این بانک، افزایش می‌یابد و موجب رضایتمندی شهروندان می‌شود.

 

وی خاطرنشان کرد: فراهم کردن گردش مالی مناسب برای بهینه کردن ارایه خدمات به شهروندان و تسریع در اجرای پروژه‌های شهری از اهداف تاسیس بانک شهر بوده است و در دو سال گذشته با اقدامات صورت گرفته، شاهد رونق بسیاری از پروژه‌های عمرانی در کلانشهرها بوده‌ایم.

معاون اعتبارات بانک شهر تصریح کرد: در دو سال گذشته با وجود رکود حاکم بر بخش ساخت و ساز و توقف بخش عمده‌ای از فعالیت‌های ساختمانی، با حمایت بانک شهر، فعالیت عمرانی در شهرها به شیوه مناسبی در حال انجام بود.

خامی خاطر نشان کرد: با وجود دشواری‌های تجهیز منابع و نیاز به بهینه ساختن تخصیص آن در پروژه‌های شهری، بانک شهر تاسیس شد و تا کنون نیز در دستیابی به این هدف موفق بوده است.

وی با اشاره به تعامل مناسب این بانک و شهرداری کلانشهرهای کشور افزود: هیئت مدیره بانک شهر خود را امانتدار سهام‌داران و به ویژه شهرداری‌ها می‌داند و تلاش دارد تا این سرمایه را به خوبی در جهت بهبود زندگی شهروندان به‌کار گیرد.

معاون اعتبارات بانک شهر در ادامه ابراز امیدواری کرد تا با تحقق افزایش سرمایه بانک شهر و همراهی همه کلانشهرها، روند رو به رشد موفقیت‌های بانک شهر ادامه داشته باشد و شاهد عمران و آبادی هر چه بیشتر شهرها و به دنبال آن ارتقاء سطح کیفی زندگی شهروندان باشیم.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.