مدیر عامل بانک صارات ایران بر تداوم نهضت مدرسه سازی تاکید کرد

​همزمان با سفر رییس جمهور محترم و هیات دولت به استان کردستان، با حضور مدیر عامل، جمعی از مدیران بانک صادرات ایران و مقامات محلی عملیات ساخت مدرسه ولایت ١٢در شهرستان سقز آغاز شد.

عصر بانک؛به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران،  همزمان با سفر هیات دولت به استان کردستان، با حضور مدیر مدیران عالی این بانک، معتمدان و  مقامات محلی عملیات ساخت مدرسه ولایت ١٢را در راستای ایفای رسالت های اجتماعی و با هدف اعتلای فرهنگ و دانش جامعه و ایجاد فرصت آموزش برای نسل های آتی در شهرستان سقز آغاز کرد.

 

اسماعیل لـله گانی مدیر عامل بانک صادرات ایران در آیین آغاز عملیات اجرایی احداث مدرسه ولایت دوازده، گفت: همکاران خدوم این بانک با تخصیص بخشی از حقوق خود و یا کمک های نقدی در امر مقدس مدرسه سازی گام های مؤثری در راستای پیشرفت و آبادانی کشور برداشته اند.

وی افزود: امروزه شاهدیم که این بانک به عنوان پیشگام در نهضت مدرسه سازی ایفای نقش می کند و سایر سازمانها و نهادها درصدد الگو برداری از این اقدام حسنه بانک هستند که این امر می تواند در نهایت به اعتلای فرهنگ و دانش جامعه و توسعه و پیشرفت کشور منتهی شود.

لـله گانی تصریح کرد: نظر به ضرورت تجهیز مدارس به کتاب و امکانات آموزشی تجهیز مدارسی که توسط این بانک ساخته شده است در دستور کار قرار دارد.

مدیر عامل تاکید کرد: مشارکت در این گونه فعالیتها مبتنی بر پیروی از آموزه های دینی و با هدف کاهش مسایل و مشکلات اجتماعی است که از سوی کارکنان بانک صادرات با جدیت و خلوص نیت پی گیری می شود.

گفتنی است این بانک تاکنون ١١ مدرسه را در استانهای تهران، گلستان، کرمان، یزد، لرستان، خراسان رضوی، اصفهان، آذربایجان شرقی و خراسان شمالی و… تأسیس کرده است.

شایان ذکر است این بانک به منظور جمع آوری کمکهای مردمی به انجمن و بنیاد های خیریه، نهادهای فرهنگی اجتماعی همچون ستاد بازسازی عتبات عالیات، کمک به زلزله زدگان و… حسابهای ویژه ای اختصاص داد و شعب این بانک نیز آماده دریافت وجوه هموطنان نیکو کار می باشند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.