راه‌اندازی اولین باجه ستاره بانک سرمایه

اولین باجه ستاره بانک سرمایه با حضور مدیرعامل، نایب‌رئیس هیات‌مدیره و جمعی از مدیران ارشد بانک سرمایه در شعبه ظفر- نفت افتتاح شد.

عصر بانک؛بیرانوند با اشاره به تلاش بانک در ارائه خدمات مطلوب به مشتریان گفت: ما مصمم هستیم تا خدمات الکترونیکی نوین بانک را هرچه بیشتر گسترش داده و شعب خود را از حالت سنتی خارج کرده و به کیفیت خدمات نوین بانکی بیفزاییم و باجه ستاره سرمایه تنها گام نخست این حرکت محسوب می‌شود. وی ادامه داد: امیدواریم 500 واحد از این کیوسک‌ها را با نام ستاره سرمایه در سطح کشور راه‌اندازی کنیم.

 

وی با تاکید بر اینکه در راستای توسعه خدمات الکترونیک بانک سرمایه، اولین دستگاه خودکار صراف این بانک هم در فرودگاه کیش مورد بهره‌برداری قرار گرفت، اظهار کرد: این دستگاه به‌صورت خودکار ارز را دریافت کرده و توریست کارت صادر می‌کند و در هتل‌ها و فرودگاه‌های بین‌المللی نصب خواهد شد. بیرانوند با اشاره به راه‌اندازی باشگاه مشتریان سرمایه ایرانیان اظهار کرد: در این باشگاه شرایطی ایجاد شده تا با عضویت 20 میلیونی مشتریان بانک و دارندگان تک کارت در این باشگاه از تخفیف ده‌ها فروشگاه بزرگ و تولیدکنندگان محصولات با کیفیت و ارائه‌دهندگان خدمات بهره‌مند شوند.

 

مدیرعامل بانک سرمایه گفت: به مشتریان عزیز بانک وعده می‌دهم که منتظر محصولات جدید تمام الکترونیک بانک سرمایه باشند و ما همچنان مصمم هستیم تا با کمک همکاران خلاق و پر تلاش خود دانش روز را تبدیل به محصولات جدید کرده و در اختیار مشتریان وفادار خود قرار دهیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.