روز حساس بورس برای شکستن خط روند

امروز معاملات بازار سهام از اهمیت زیادی برخوردار است، این اهمیت تا آنجایی برای معامله‌گران این بازار از حساسیت برخوردار است که در صورت عدم بازگشت شاخص بورس از روند نزولی باید انتظار درجا زدن این نماگر را داشت.

عصر بانک؛با وجود بازگشت اغلب نمادهای معاملاتی از مجامع عادی‌سالیانه، اما به دلیل نبود اعتماد و نگرانی از دورنمای بازار سرمایه هر آنچه از نمادهایی که بازگشایی شده‌اند، با 10 درصد پایین‌تر از قیمت درج شده در تابلوی معاملات، قبل از توقف نماد مواجه هستند.

 

این در حالی است که در صورت بازگشایی نماد معاملاتی بانک‌ها به عنوان تاثیرگذارترین صنعت پیشرو بازار در مدار منفی نگرانی‌ها از بابت درجا زدن شاخص کل بورس در کانال نزولی فعلی بیش از پیش افزایش خواهد یافت.

 

شاخص کل بورس هم اکنون در برخورد با خط روند حرکتی خود در نقطه حساسی قرار داشته که در صورت سقوط به زیر این خط روند، می‌توان تداوم روند رکودی بازار سهام را پیش‌بینی کرد.

 

چنانچه نماد معاملاتی بانک‌ها به عنوان پیشروترین صنعت بورسی با حمایت سهامدار عمده روبه‌رو شود و یا متولیان بازار سرمایه از طریق صندوق توسعه به کمک این روزهای بازار بشتابند می‌توان به تداوم روند تکنیکالی شاخص بورس در کانال فعلی امیدوار بود.

 

 

/فارس

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.