بانک پاسارگاد از نفرات برتر آزمون سراسری تقدیر می‌کند

بانک‌پاسارگاد با همکاری دانشگاه خاتم که وابسته به این بانک است، برای هشتمین سال متوالی، از نفرات برتر آزمون سراسری سال 1394 تقدیر خواهد کرد.

عصر بانک؛.به گزارش روابط عمومی بانک پاسارگاد، خسرو رفیعی، مشاور مدیرعامل و مدیر روابط‌عمومی ضمن تبریک به نفرات برتر آزمون سراسری و آرزوی موفقیت برای آنها گفت: بانک‌پاسارگاد به‌منظور ارج نهادن به تلاش و شایستگی نفرات برتر آزمون سراسری، برای هشتمین سال متوالی، از برگزیدگان آزمون سال 1394 تقدیر خواهد کرد.

 

این تقدیر با همکاری دانشگاه خاتم که با سرمایه‌گذاری و حمایت بانک‌پاسارگاد تاسیس شده‌است، انجام خواهد گرفت. وی افزود: بانک‌پاسارگاد به نفرات اول، دوم و سوم 5 گروه آزمایشی سهام بانک‌پاسارگاد را اهدا خواهد کرد. همچنین تا هر مقطعی که در داخل کشور ادامه تحصیل دهند، مبلغی به طور ماهانه به حساب این افراد واریز خواهد شد. رفیعی تصریح کرد: بانک‌پاسارگاد این اقدام را از سال 1387 آغاز کرده‌است و هم‌اکنون برترین‌های کنکور سراسری سال‌های گذشته در مقاطع بالاتر نیز تحت حمایت بانک پاسارگاد هستند.مدیر روابط عمومی بانک پاسارگاد ضمن اشاره به هدف بانک‌پاسارگاد از این اقدام خاطرنشان کرد: بانک‌پاسارگاد در راستای ایفای مسوولیت‌های اجتماعی خود، بر خود لازم می‌داند با حمایت و تقدیر از نخبگان کشور، زمینه را برای ارتقای سطح علمی و تجربی ایشان، بدون دغدغه آماده کند؛ چراکه در نتیجه آن، پیشرفت و آبادانی کشور در زمینه‌های مختلف محقق خواهد شد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.