اولویت فعالیت های روابط عمومی موسسه مالی عسکریه چیست؟

رئیس روابط عمومی موسسه اعتباری عسکریه می گوید: روابط عمومی سعی دارد با تبلیغات صحیح مردم را با روش های بانکداری اسلامی آشنا کند.

عصر بانک؛حجت الاسلام امیر رضا خلیلی در حاشیه مجمع عمومی سالیانه موسسه اعتباری عسکریه اظهار کرد: روابط عمومی موسسه اعتباری عسکریه آموزش عمومی را سرلوحه فعالیت های تبلیغاتی خود قرار داده است به طوری که علاوه بر هزینه ای که صرف تبلیغ این موسسه می شود، بتواند مردم را نسبت به بانکداری اسلامی آشنا کند.

 

وی ادامه داد: تا کنون چند تیزر تبلیغاتی همچون تیزر جانباز و گل فروش توسط موسسه اعتباری عسکریه ساخته و از سوی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شده است که از طرف ستاد احیای امر به معروف و جامعه معلولین مورد تقدیر کتبی قرار گرفته است.

 

رئیس روابط عمومی موسسه اعتباری عسکریه در خصوص تغییر اسم این موسسه تصریح کرد: موضوع تغییر اسم تنها به جهت بار معنایی آن در دستور کار قرار گرفت.

 

حجت الاسلام امیر رضا خلیلی اذعان کرد: این اداره سعی دارد، تبلیغات را به بهترین نحو انجام دهد تا ذهن مردم نیز درگیر شود؛ به طور مثال در بحث تغییر اسم موسسه تلاش شد تا نظرات مردمی طی یک فراخوان جمع آوری شود، این امر موجب شد تعداد زیادی از مردم نظرات خود را اعلام کنند و در نهایت اسم مؤسسه را مردم عزیزمان انتخاب نمایند.

 

عضو شورای اطلاع رسانی و تبلیغات شبکه بانکی کشور تشریح کرد: فعالیت های فرهنگی موسسه عسکریه بیشتر در قالب فیلم و سریال بوده است همانند سریال مدینه و مادرانه که از شبکه یک سیمای جمهوری اسلامی ایران به نمایش درآمده است.

 

وی افزود: موسسه اعتباری عسکریه با ساخت فیلم های فوق سعی کرده است ربا را در بین مردم منفور جلوه دهد و این موضوع در راستای نمایش بانکداری بدون ربا در کشور صورت گرفته است که جزء عقود اسلامی به شمار می رود.

 

رئیس روابط عمومی مؤسسه اعتباری عسکریه گفت: این مؤسسه یک خیریه را تحت لوای خود دارد که به اصطلاح ماهی گیری را یاد می دهد به طوری که اگر کسی تقاضای کمک داشته باشد، با توجه به مهارت فرد به او تسهیلات اعطا می شود تا افراد بتواند درآمد زایی داشته باشد.

 

حجت الاسلام خلیلی اضافه کرد: روابط عمومی عسکریه سعی دارد که در جهت آموزش اجتماعی در حوزه عقود اسلامی قدم بردارد چرا که مردم علاقمند هستند در خصوص فعالیت های بانک ها بیشتر بدانند.

 

لازم به توضیح است که چندی پیش رئیس کل بانک مرکزی به جهت تشریک مساعی و حضور فعالانه مدیر روابط عمومی مؤسسه اعتباری عسکریه در جلسات شورای اطلاع‌رسانی و تبلیغات شبکه بانکی و حضور در اتاق فکر و اجرای دستورالعمل ها و هم اندیشی برای حل مسائل مبتلابه بانکها با ارسال نامه ای به مدیرعامل این مؤسسه از زحمات ایشان تقدیر و تشکر کردند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.