تندیس سیمین سرآمدی روابط عمومی ایران به بانک دی اعطا شد

در چهارمین دوره تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران تندیس سیمین سرآمدی در روابط عمومی به مدیرکل روابط عمومی بانک دی اعطا شد.

عصر بانک؛به گزارش اداره کل روابط عمومی بانک دی، چهارمین دوره تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران برگزار شد و در این آیین تندیس سیمین سرآمدی روابط عمومی ایران به ابراهیم صفرلکی اعطا شد.

 

این تندیس به دلیل تعهد به سرآمدی و طی مسیر سرآمدی بر اساس مدل تخصصی‌شده EFQM در روابط عمومی و کسب امتیاز عالی طبق آرای ممیزان و ارزیابان در چهارمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان ایران به روابط عمومی بانک دی اهدا شد که این جایزه را رییس اداره ارتباطات بانک دی دریافت کرد.

علی فروزفر دبیر هیات‌ داوران چهارمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران در ابتدای این همایش بیانیه هیات ‌داوران را قرائت کرد و از روابط عمومی‌هایی که تعهد به سرآمدی سپرده‌اند یا آثار خود را در معرض داوری یا ممیزی قرار دادند تشکر کرد.

در ادامه این همایش هوشمند سفیدی ـ دبیر آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران ـ با اشاره به اینکه جامعه درحال‌توسعه برای پاسخگویی به نیاز افکار عمومی و حل مسائل ارتباطی سازمان‌ها به «روابط عمومی سرآمد» نیاز دارد، گفت: ساختار و عملکرد روابط عمومی سنتی پاسخگوی نیازهای جامعه، سازمان و مخاطب امروزی نیست و برای اصلاح این مسئله نیازمند الگویی از روابط عمومی هستیم که جامع، متوازن و دارای ویژگی‌های برتری باشد که آن را از روابط عمومی عادی و معمولی متمایز می‌سازد.

در ادامه محمد مهدی فرقانی ـ رییس دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی ـ با بیان اینکه روابط عمومی امروز با چالش‌هایی روبه‌رو است که هیچ‌گاه در تاریخ فعالیت خود با آن‌ها مواجه نبوده است، گفت: همه این‌ها به دلیل رسانه‌ای شدن زندگی و جهان در همه عرصه‌هاست. امروز از معیارهای انتخاب مدیران ارشد در سازمان‌های دولتی و خصوصی باید این باشد که چقدر توانایی مواجهه با رسانه‌ها را دارا هستند به‌طوری‌که قادر به مدیریت، سازمان‌دهی و برنامه‌ریزی متناسب با رفتارهای رسانه‌ای باشند؛ این مدیران باید بتوانند در مواجهه با تعداد بسیار زیاد رسانه‌ها ارتباط برقرار کرده و از جهل و تحریف مسائل جلوگیری کنند. امروز در همه سازمان‌ها و نهادها نیاز به سازمان‌دهی جدید برای ارتباط رسانه‌ای هستیم به‌طوری‌که این‌همه در قالب اداره‌های کوچک نمی‌گنجد.

وی افزود: روابط عمومی خوب، محصول سازمان خوب و قوی است در غیر این صورت روابط عمومی حتی اگر خوب هم باشد نمی‌تواند معجزه کند و با تأکید بر سالم‌سازی روابط رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها افزود: این امر برنمی‌آید مگر از دست‌اندرکاران امر.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.