رونمایی از نسخه اول نرم افزار «همراه سرمد»

همزمان با عید سعید فطر از نرم افزار گوشی همراه با عنوان «همراه سرمد» روز پنج شنبه 94/04/25 با حضور علیرضا هادی مدیر عامل، محمدرضا سرگلزایی معاونت بازاریابی و فروش، مهدی مهدوی معاونت طرح و برنامه، حامد عابدینی مدیر فناوری اطلاعات و محمد غلامرضایی مدیر تحقیق، توسعه و آموزش رونمایی شد.

عصر بانک؛به گزارش روابط عمومی بیمه سرمد، مهدی مهدوی معاونت طرح و برنامه در خصوص امکانات این نرم افزار گفت: این نرم افزار که قابلیت نصب بر گوشی های تلفن همراه با سیستم عامل اندروید را دارد، دارای سه بخش عمومی، بیمه گذاران و سهامداران است که بخش نخست با عنوان «بخش عمومی» حاوی مطالبی همچون اطلاعات تماس شعب و واحدهای دریافت خسارت، اطلاعات تماس نمایندگان به تفکیک استان، اطلاعات تماس مراکز درمانی به تفکیک استان و شهر و نوع مرکز درمانی، آیا می دانید؟ (فهرست خدمات قابل ارائه شرکت)، راهنمای دریافت خسارت و درباره ما می باشد.

 

وی افزود: بخش دوم این نرم افزار نیز با عنوان «بخش های مربوط به بیمه گذاران» که نقطه قوت این نرم افزار به شمار می رود، دارای اطلاعاتی همچون استعلام بیمه گذار با کد ملی، دریافت لیست بیمه نامه های ثبت شده در بیمه سرمد، بررسی اصالت بیمه نامه ها و تاریخ انقضای بیمه نامه، استعلام وضعیت مالی بیمه گذار و بررسی وضعیت مالی بیمه نامه به صورت کلی و دریافت جزئیات اقساط باقی مانده است. بخش سوم نیز حاوی اطلاعاتی چون قیمت هر سهم و تاریخ مجمع برای سهامداران محترم می باشد.

مهدوی ادامه داد: نسخه اول نرم افزار «همراه سرمد» با امکانات مذکور در حال حاضر رونمایی شده است و نسخه دوم آن که دارای قابلیت های گسترده تری چون امکان تمدید بیمه نامه، اطلاعات مربوط به خسارت و امکان پرداخت اقساط حق بیمه است، تا نیمه دوم سال جاری رونمایی خواهد شد.

علیرضا هادی مدیر عامل بیمه سرمد نیز در این جلسه، رونمایی از این نرم افزار و توسعه امکانات الکترونیکی شرکت را مثبت ارزیابی کرد و بر گسترش هر چه بیشتر این نوع خدمات به منظور تسهیل در دریافت خدمات توسط مشتریان و تمایز در ارائه خدمات در بازار بیمه ای کشور تاکید نمود.
 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.