افزایش سرمایه بانک شهر تحقق یافت

با برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه و فوق‌العاده، افزایش سرمایه بانک شهر محقق شد.

عصر بانک؛به گزارش مرکز ارتباطات و روابط‌عمومی بانک شهر، دکتر حسین محمدپورزرندی با اشاره به اهداف این بانک در حوزه افزایش سرمایه تصریح کرد: افزایش توان عملیاتی بانک به ویژه در اعطای تسهیلات، ظرفیت جذب سپرده‌ها، ارتقاء جایگاه بانک، توسعه خدمات ریالی و ارزی و… از مهم‌ترین اهداف افزایش سرمایه در بانک شهر است و به همین منظور اقدامات مهمی با تلاش همه همکاران به ویژه در سال‌های 93 و 94 صورت گرفته است. 

 

وی افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده از طریق کسب EPS(Earn Per Share) در بخش‌های عملیات بانکداری و شرکت‌ها به منظور توزیع بین سهام‌داران و افزایش سرمایه بانک استفاده شده است. 

مدیرعامل بانک شهر خاطرنشان کرد: با افزایش منابع بانک به منظور نیل به اهداف پیش‌بینی شده در سال جاری و افزایشEPS  در دو بخش، بر اساس برنامه، EPS نخست از عملیات بانکداری به منظور توزیع بین سهام‌داران و EPS دوم نیز توسط شرکت‌ها برای افزایش سرمایه بانک شده است. 

پورزرندی تصریح کرد: سرمایه بانک شهر تا سال92 در حدود 4هزار میلیارد ریال بود که از سال93 تاکنون با دو جهش به 4برابر رسیده است.

وی در ادامه ضمن قدردانی از تلاش سهام‌داران، مشتریان و همکاران در افزایش سرمایه و موفقیت‌های کسب شده برای بانک شهر، ابراز امیدواری کرد تا با تداوم این همکاری‌ها، بانک شهر بتواند به جایگاه واقعی خود در میان بانک‌های برتر کشور دست یابد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.