خدمات بیمه ای طرح ستارگان سپهر ویژه مشتریان برتر بانک صادرات اجرا می شود

به مناسبت عید سعید فطر و با همکاری مشترک بانک صادرات ایران و شرکت بیمه سرمد، طرح بیمه ای ستارگان سپهر به منظور افزایش رضایتمندی مشتریان برتر حساب های جاری بانک و همچنین ایجاد مزایایی جدید برای مشتریان بالقوه ای که اقدام به افتتاح این نوع حساب می نمایند، اجرا می شود.

عصر بانک؛به گزارش روابط عمومی بیمه سرمد، در این طرح که از مرداد ماه آغاز می شود، بانک صادرات ایران با هدف تقدیر و ارج نهادن به جایگاه مشتریان برتر بانک و در پاسخ به اعتماد آنها، شرایط و هدایای بیمه ای ویژه ای را از طریق شرکت بیمه سرمد برای این دسته از مشتریان در نظر گرفته است.

 

در قالب این طرح، مشتریان برتر حساب های جاری بانک در سه دسته طلایی، نقره ای و برنزی طبقه بندی شده و متناسب با آن، از بیمه نامه های هدیه در رشته های بیمه ای آتش سوزی منازل مسکونی و حوادث انفرادی بهره مند می شوند.

بر اساس این گزارش، به مشتریان طلایی بانک، علاوه بر مزایای فوق، بن خرید بیمه نامه از شرکت بیمه سرمد تا سقف سه میلیون ریال اعطا می گردد که برای خرید انواع بیمه نامه ها در رشته های بیمه ای عمر و سرمایه گذاری، خودرو، مسئولیت، درمان مسافرتی و … از شعب و نمایندگان این شرکت، قابل استفاده خواهد بود.

در مسیر اجرای طرح و جاری شدن پوشش های بیمه ای در نظر گرفته شده، شعب بانک صادرات ایران با مشتریان مشمول طرح، تماس حاصل می نمایند.

 

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.