تجهیز اولین مجتمع حمل ونقل بین‌المللی شمال‌غرب کشور در زنجان بامشارکت بانک توسعه صادرات

اولین مجتمع حمل ونقل بین المللی و خدمات کانتینری شمال‌ غرب کشور در استان زنجان با تامین مالی بانک توسعه صادرات تجهیز شد.

عصر بانک؛به گزارش روابط عمومی بانک توسعه صادرات بخشی از تسهیلات اعطایی  به شرکت یاد شده از سوی شعبه این بانک در استان زنجان جهت خرید 10 دستگاه کشنده های سقف بلند – دنده اتومات به همراه تریلرهای مربوطه به مبلغ 40 میلیارد ریال پرداخت شده است.

 

براساس این گزارش، بامشارکت بانک توسعه صادرات و تامین تجهیزات و ماشین آلات مذکور زمینه اشتغال مستقیم 32 نفر را فراهم شده و امکان اشتغال غیر مستقیم برای 20 نفر ایجاد خواهد شد.

 

این گزارش می‌افزاید: حجم قابل توجهی از واردات و صادرات اروپا از طریق زمینی از استان زنجان عبور می‌‎کند و این منطقه در مسیر واردات و صادرات کشور قرار گرفته است لذا این مجتمع آماده حمل و نقل هر نوع کالا به سراسر جهان به صورت زمینی و ترکیبی است.

 

مجتمع مذکور با توجه به موقعیت مناسب از مهمترین مراکز خدمت رسانی در حمل ونقل بین المللی، گمرک و خدمات کانتینری برای تمام فعالان اقتصادی و صادرکنندگان خواهد بود.

 

گفتنی است اولین مجتمع حمل و نقل بین‌المللی و ترمینال کانتینری منطقه شمالغرب کشور  در سال 1388 در سه کیلومتری آزادراه زنجان- قزوین کلنگ‌زنی شد، پروژه‌ای که به نام طلایه‌داران غدیر زنگان لقب گرفت.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.