از تمبر موسسه اعتباری کوثر رونمایی شد

در مراسمی با حضور دکتر رضایی مدیر عامل موسسه اعتباری کوثر و جمعی از مسئولین ، مدیران استان قم ، دفاتر مراجع عظام تقلید و کارکنان موسسه اعتباری کوثر استان قم ، از تمبر موسسه رونمایی گردید.

عصر بانک؛به گزارش روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر ؛ در این مراسم مدیر عامل موسسه اعتباری کوثر با اشاره به تاریخچه موسسه کوثر، رونمایی، تهیه و تکثیر تمبر یادبود این موسسه را قدم بسیار مناسبی در گسترش و فراگیر شدن شناخت موسسه اعتباری کوثر دانست و گفت به لطف خدا  با کوشش عزیزان در اداره پست این اقدام انجام می گیرد و امروز ما شاهد فراگیر شدن خدمات موسسه اعتباری کوثر به خصوص وام های قرض الحسنه در سطح جامعه، سازمان ها و ادارات هستیم.

 

سپس مهندس نجاری قائم مقام اداره پست جمهوری اسلامی با بیان اینکه تمبر خدمت به منظور ماندگاری آثار و برکات خدمات سازمان ها و نهادهای خدمتگزار به مردم تهیه و توزیع می گردد. عنوان کرد برای اولین بار در سطح کشور این کار با ابتکار اداره کل پست قم به منظور قدر شناسی از خدمات قرض الحسنه موسسه اعتباری کوثر انجام می گردد و ما از این بابت اطمینان داریم که خدمات و محصولات موسسه اعتباری کوثر در واقع گره گشا در بخش خدمات و تولید جامعه است. ایشان ادامه دادند این تمبر برای ارسال مراسلات عمومی مردم در سطح دنیا استفاده می شود و در واقع سفیر فرهنگی کوثر به اقصی نقاط جهان محسوب می گردد. ایشان در پایان خواستار همکاری هر چه بیشتر اداره پست و موسسه اعتباری کوثر شدند.

خاطرنشان می سازد قبل از سخنرانی دکتر رضایی مدیر عامل موسسه اعتباری کوثر،مسعود اقدسی مدیر شعب استان قم ضمن خوش آمد گویی به مسئولین بویژه دکتر رضایی در رابطه با سیر تهیه و تولید تمبر یادبود موسسه و همکاری مسئولین و کارکنان اداره کل پست استان قم گزارشی را به سمع حضار رسانید.

در خاتمه طی آیین با شکوهی توسط حضرت آیت الله حسینی قزوینی رئیس شبکه جهانی ولایت و استاندار محترم و مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر و سایر مسئولین رونمایی گردید.

این تمبر که به تعداد یک میلیون قطعه منتشر می گردد  در سطح ادارات پست و شعب موسسه اعتباری کوثر کشور توزیع خواهد شد. یک نسخه از آن در موزه پست جمهوری اسلامی ایران نگهداری خواهد شد و شامل آرم موسسه اعتباری کوثر و شعار موسسه " آینده از آن ماست" می باشد.

لازم به ذکر است در حاشیه این مراسم یادداشت تفاهم نامه فی مابین موسسه اعتباری کوثر و اداره پست جمهوری اسلامی ایران امضا و تبادل گردید.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.