بسته‌ای از جنس خلاقیت

خلاقیت در بسته‌بندی یعنی جلب توجه و ایجاد انگیزه برای «خرید»، با دیدن این بسته بندی های متفاوت و جذاب حتما به این فکر خواهید افتاد که بخشی از دلایل افزایش فروش، همین بسته‌بندی‌های هیجان‌انگیز، مفرح و خلاق است.

عصر بانک؛خلاقیت در بسته‌بندی یعنی جلب توجه و ایجاد انگیزه برای «خرید»، با دیدن این بسته بندی های متفاوت و جذاب حتما به این فکر خواهید افتاد که بخشی از دلایل افزایش فروش، همین بسته‌بندی‌های هیجان‌انگیز، مفرح و خلاق است. با نگاهی به این بسته‌بندی، خلاقیت تجسمی خود را پرورش دهید.

 

شربت اُمگا 3:

بسته‌بندی 30 تایی این شربت‌های خوراکی که سرشار از اُمگا 3 هستند، و مخاطب اصلی آنها کودکانند، کاملا شاد و متفاوت است.
با باز کردن بسته مقوایی، دهان قورباغه روی جعبه باز می‌شود و گویی برای بلعیدن حشره‌ای که روی زبان آن نقاشی شده است، خود را آماده می‌کند.
 

دستمال کاغذی میوه‌ای کلینکس

بسته‌بندی مجدد، یکی از شیوه‌های فروش برای محصولات فصلی است. فروش دستمال کاغذی در فصل پاییز و زمستان رونق خوبی دارد، اما در ماه‌های گرم سال نه. کلینکس برای حل این مشکل، جعبه‌های دستمال کاغذی خود را با طرح‌ میوه‌های تابستانی مانند هندوانه و لیموترش به بازار عرضه کرد. فروش تابستانی دستمال کاغذی را بهبود بخشید.

 

 

آبمیوه لامپی Gloji

بدون شک محصولی را که دارای بسته‌بندی جالبی باشد و توجه شما را جلب کند، انتخاب خواهید کرد. درست مانند آبمیوه Gloji که بطری آن شبیه به لامپ طراحی شده است.

 

قرص‌های: NOBILIN

بسیاری از افرادی که از سوء‌هاضمه رنج می‌برند، از خوردن غذاهای سنگین و پرچرب گریزانند.

قرص‌های NOBILIN، با بسته‌بندی متفاوت و منحصربه‌فرد خود، تلاش کرده است تا مکانیزم اثر خود را در کمک به هضم این‌گونه غذاها به‌خوبی نشان دهد.
 

منبع: توسعه مهندسی بازار

/دنیای اقتصاد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.