استقبال بسیار خوب علاقمندان از نخستین جشنواره فیلم کوتاه پاسارگاد

نخستین جشنواره فیلم 180 ثانیه‌ای پاسارگاد که به ابتکار بانک‌پاسارگاد در حال برگزاری است، با استقبال بسیار خوب از سوی هنرمندان، علاقمندان و هنردوستان مواجه شد.

عصر بانک؛به گزارش روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد، خسرو رفیعی مشاور مدیرعامل و مدیر روابط‌عمومی این بانک با اعلام این خبر گفت: بانک‌پاسارگاد در پی استقبال بسیار خوب علاقمندان از این جشنواره، قصد دارد علاوه بر اهدای جوایز به برگزیدگان این جشنواره، آثار این عزیزان را نیز خریداری کند. وی ادامه داد: همچنین این بانک قصد دارد در جهت حمایت و ایجاد انگیزه در علاقمندان، پس از اتمام جشنواره و اعلام نتایج، زمینه را برای اکران عمومی آثار برگزیده، در یکی از سالن‌های سینمای تهران، مهیا کند. رفیعی ضمن اعلام آماری از استقبال علاقمندان از این جشنواره ادامه داد: تا این لحظه، 420  نفر برای ارسال آثار خود ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد 54 فیلم کوتاه و 24 ایده بسیار خوب در بخش ویژه به دبیرخانه ارسال شده‌است.

 

وی افزود: این جشنواره با هدف کشف استعدادها و حمایت از هنرمندان و همچنین جلب افکار عمومی نسبت به موضوعات این جشنواره، در 3  بخش اصلی حفظ محیط‌زیست و منابع‌ ملی، تکریم خانواده و حقوق اجتماعی و معرفی یکی از خدمات، محصولات یا ویژگی‌های بانک‌پاسارگاد آغاز به کار کرد. وی در مورد مهلت ارسال آثار ، شرایط و جوایز این جشنواره تصریح کرد: مهلت ارسال نسخه نهایی آثار، همراه با عکس کارگردان برای دبیرخانه جشنواره، تا پایان اَمُرداد  1394است. زمان آثار ارائه شده بیش از 180 ثانیه نباشد و همچنین طرح و ایده اثر باید در یک صفحه A4 ارائه شود. به نفرات اول تا سوم در هر بخش به ترتیب تندیس جشنواره به همراه دیپلم افتخار و مبلغ 60 میلیون ریال، تندیس جشنواره به همراه دیپلم افتخار و مبلغ 40 میلیون ریال و تندیس جشنواره به همراه دیپلم افتخار و مبلغ 30 میلیون ریال اهدا خواهد شد. همچنین در بخش جنبی جشنواره  به 3 ایده برتر در هر بخش که امکان ساخت پیدا نکرده‌اند، تندیس جشنواره به همراه دیپلم افتخار و مبلغ 10 میلیون ریال اهدا خواهد شد.

 

گفتنی است علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن‌های 31 و 82893030-021 تماس و یا به سایت http://www.pasargadfilmfest.ir/  مراجعه فرمایند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.