تعداد تراکنش های الکترونیکی بانک صادرات ایران رکورد زد

​تعداد کل تراکنش های سامانه سپهر بانک صادرات ایران در خرداد ماه ٩٤ نسبت به مقطع زمانی مشابه در سال قبل رشد ٢٧ درصدی را به ثبت رساند.

عصر بانک؛به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، مشتریان این بانک در خرداد ماه سال ٩٤ به طور میانگین روزانه حدود ٢٤ میلیون و ٦٢٣ هزار تراکنش از طریق سیستم سپهر و در مجموع٧٦٣ میلیون و ٣١١هزار تراکنش موفق مالی انجام داده اند. این میزان بیانگر رشد ٢٧ درصدی تعداد کل تراکنش ها نسبت به مقطع زمانی مشابه در سال گذشته است و حاکی از استقبال مشتریان از خدمات این بانک می باشد .

 

براساس این گزارش بانک صادرات ایران در راستای همسویی با بانکداری نوین، جلب رضایت و تامین رفاه و آسایش مشتریان و همچنین صرفه جویی در وقت و هزینه هموطنان از سال ٧٩ نسبت به نصب و راه اندازی سیستم پردازش هوشمند رایانه ای (سپهر) درشعب خود اقدام و ارتقاء و به روز رسانی سخت افزاری و نرم افزاری مستمر و افزایش قابلیت های جدید آنرا در دستور کار قرار داده است. با توجه به سرعت، تنوع خدمات، سهولت و امنیت بالای سیستم سپهر، استقبال مردم از این سیستم زیاد بوده به طوری که تا پایان فروردین ماه سال جاری بیش از ٥٤ میلیون حساب الکترونیکی توسط هموطنان درشعب این بانک افتتاح شده است.

گفتنی است این بانک با ٤٢٨ هزار مشتری اینترنتی با میانگین بیش از ١١میلیون تراکنش در ماه، صدور بیش از ٤٦ میلیون انواع کارتهای الکترونیک و با ٢٦٠٠ شعبه شعبه داخلی و ٢١ شعبه خارجی به عنوان بزرگترین بانک خصوصی کشور نقش بسزایی در ترویج بانکداری نوین دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.