افزایش تعداد مشتریان درگاه‌های مجازی بانک ملت

تعداد مشتریان درگاه‌های مجازی بانک ملت شامل بانکداری اینترنتی، همراه بانک، تلفن‌بانک و پیامک بانک، به بیش از 16 میلیون و 266 هزار مشتری افزایش یافت.

عصر بانک؛به گزارش روابط عمومی بانک ملت، تا پایان خردادماه سال‌جاری تعداد مشتریان بانکداری اینترنتی این بانک به 5 میلیون و 702 هزار و 963 مشتری، مشتریان همراه بانک به چهار میلیون و 561 هزار و 578 مشتری، مشتریان تلفنبانک به چهار میلیون و 359 هزار و 688 مشتری و مشتریان پیامک بانک به یک میلیون و 642 هزار و 183 مشتری رسیده است. براساس این گزارش، در نخستین فصل سال‌جاری، تعداد 44 میلیون و 566 هزار و 465 فقره تراکنش از طریق درگاه‌های مجازی بانک ملت انجام شده که بیش از 26 میلیون و 691 هزار فقره آن مربوط به مشتریان بانکداری اینترنتی بوده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.