استقرار سیستم مدیریت یکپارچه HSE در بانک شهر

سیستم مدیریت یکپارچه HSE، برای نخستین بار در نظام بانکی کشور در بانک شهر مستقر شد.

عصر بانک؛به گزارش مرکز ارتباطات و روابط‌عمومی بانک شهر، دکتر حسین محمدپورزرندی با اشاره به اهمیت استقرار این سیستم در نظام بانکی اظهار کرد: مدیریت یکپارچه HSE شامل سه حوزه بهداشت، ایمنی و محیط زیست است که کنار هم قرار گرفتن و اجرای این سه موضوع در یک سازمان به ویژه در سیستم بانکی، نقش مهمی در سلامت یک سازمان و ارتقاء آن دارد.

 

وی افزود: با استقرار این سیستم در بانک شهر، زمینه مشارکت همه کارکنان از پایین‌ترین سطح تا بالاترین رده، در توجه به سه موضوع  بهداشت، ایمنی و محیط زیست بیش از گذشته فراهم شده است.

مدیرعامل بانک شهر خاطرنشان کرد: توجه به منابع انسانی از اولویت‌های بانک شهر است و به همین منظور استقرار سیستم مدیریت یکپارچه HSE، نقش مهمی در ایجاد یک سازمان سلامت‌محور با توجه ویژه به سلامت روح و روان کارکنان دارد.

پورزرندی با اشاره به اقدامات انجام شده پس از استقرار این سیستم در بانک شهر گفت: سیستم مدیریت یکپارچه HSE برای نخستین بار در نظام بانکداری کشور، در بانک شهر مستقر شده است که در این راستا کمیته فنی و تخصصی آن ایجاد و دوره‌های آموزشی نیز به صورت مستمر برگزار خواهد شد.
وی در ادامه ابراز امیدواری کرد تا با استقرار این سیستم، بانک شهر بتواند گام مهمی در تداوم سازمانی موفق و سلامت‌محور با تکیه بر منابع انسانی پویا بر دارد.  

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.