کسب رتبه اول بازدهی سرمایه توسط صندوق سرمایه‌گذاری توسعه پست بانک

براساس گزارش مدیریت فناوری بورس ایران، صندوق سرمایه‌گذاری توسعه پست بانک تحت مدیریت کارگزاری بانک توسعه صادرات با کسب بازدهی 13/7درصد، رتبه اول را دربین صندوق های سرمایه‌گذاری مختلط فعال در بورس اوراق بهادار تهران کسب نموده است.

عصر بانک؛به گزارش روابط عمومی پست بانک ایران: این صندوق درحال حاضر دارای چهار سرمایه‌گذار حقوقی و بیش از 1300 سرمایه‌گذار حقیقی است و امکان سرمایه‌گذاری متقاضیان جدید از طریق شعب منتخب پست بانک ایران که به نشانی www.fundtpb.com درج گردیده است نیز امکان پذیر می باشد.

 

بنابراین گزارش: صندوق سرمایه‌گذاری توسعه پست بانک با استناد به بندهای 20 و 21 ماده یک قانون بازاراوراق بهادار و پس از اخذ مجوز از سازمان بورس اوراق بهادار تأسیس و مالکان آن هم متناسب با مبلغ سرمایه‌گذاری خویش در سود و زیان آن شریک می باشند.

گفتنی است: مؤسسان این صندوق؛ پست بانک ایران و شرکت کارگزاری بانک توسعه صادرات و حسابرسی این صندوق نیز بر عهده موسسه حسابرسی و خدمات مدیریت رهبین می‌باشد که پذیره‌نویسی سهام آن دی‌ماه سال 93 و براساس مجوز شماره 291641/121مورخ 93/8/28سازمان بورس و اوراق بهادار(سبا) و شماره ثبت ١١٣٠٥ نزد این سازمان انجام شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.